Bebeluv Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 300 kr. Før pris var 900 kr. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Demantios, Iceman stemmer nok. Ikke "popp" kragen. Dette er hva folk tenker, bortsett fra de som gjør det selv så klart. Er ikke fan av hettegensere kombinert med piqueer. Men buksa og piqueen så forsåvidt greit ut. Det er vel ikke noe logoflash man ikke ser? Endret 17. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Pop the collar er elsk =P Matcher bra med resten av antrekket (G-star). Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Demantios, Iceman stemmer nok. Ikke "popp" kragen. Dette er hva folk tenker, bortsett fra de som gjør det selv så klart. Er ikke fan av hettegensere kombinert med piqueer. Men buksa og piqueen så forsåvidt greit ut. Det er vel ikke noe logoflash man ikke ser? Takk for comments, men jeg synes den ser helt rar ut når ikke kragen er poppa O.o Ingen logoflash nei, ingen logo i det hele tatt på utsiden Endret 18. februar 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Syns antrekket så ikke bra ut. Liker ikke at kragen er poppa + at du har det innenfor en hettegenser. Men så var jo resten G-Star, så kanskje ikke så rart Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Krager er noe jeg ikke har peiling på, men jeg synes ikke det ser bra ut når den ikke er poppa. Skal jeg brette den da? ;P Og skal jeg kneppe alle knappene da? Kan ta et bilde til når jeg vet hvordan dere synes jeg bør ha den, for jeg synes den ser ille ut uten pop Og hettegenseren utenpå visste jeg kom til å se bæd ut Endret 19. februar 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Krager skal aldri være poppa. Du trenger ikke å kneppe igjen alle knappene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ser jeg et digert belte bak cardiganen Raste? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Et digert hvitt belte? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ser dessverre slik ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ser jeg et digert belte bak cardiganen Raste? Jepp, som ble byttet ut mot et svart enkelt belte fra Versace når jeg dro ut. Orket bare ikke å ha på det med engang Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Okeii, vist det er fra Versace så er det greit! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fin den bagen Raste, er den stor? Sånn at man kan ha med laptop osv? Hvor er den fra og pris? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fin den bagen Raste, er den stor?Sånn at man kan ha med laptop osv? Hvor er den fra og pris? Den er stor nok ja. Får fint plass til laptop og noe mer oppi der. Tror jeg kjøpte den på Q i Sverige på Nordby kjøpesenter og jeg betalte 500 kr Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Beklager Raste, men jeg digga ikke skjerfet i kombinasjon med det du har på bildet. Jeg vil gjerne se baggen i en realistisk "setting" før jeg føler jeg kan si noe om den. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jepp, som ble byttet ut mot et svart enkelt belte fra Versace når jeg dro ut. Orket bare ikke å ha på det med engang Du får komme med bilde av Versace belte da At du har så store spenner er jo no no. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jepp, som ble byttet ut mot et svart enkelt belte fra Versace når jeg dro ut. Orket bare ikke å ha på det med engang Du får komme med bilde av Versace belte da At du har så store spenner er jo no no. Hehe, tenkte på det. Får komme en gang jeg tar et annen antrekk Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Homme, hvor kjøpte du skoene og hvor mye måtte du ut med? Fine kjøp Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Blazer`n er kjøpt på en footlocker, husker ikke pris Alife sneaksa er kjøpt på Norse Projects, (cappene og) og hadde utsalgspris på 1200- og 1300kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå