Nash Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Tror jeg betalte rundt 800 kroner for skoene Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 @Pinup: Pent, tror det ser bra ut med den jakken når det blir varmere tider jeg også. @Nash: Flotte loafers. @Ramius: Likte ikke skjorten... i det hele tatt. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ramius: Grusom skjorte. Nash: Love them. Kavinsky: Æh, digger nikkersene! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Pinup: Den mørke buksen var grei, blazeren var fin, resten likte jeg ikke så godt.. Ramius: Sikkert fin om du skal på linedancing i Alabama eller noe lignende... Nash: Usikker på loafersene. Spennen så litt rar ut.. Kav: Utmerket høyfjellsantrekk. Håper du koser deg med familien, din sviker...........,,,, Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Kavinsky: Herlige nikkers! Lenke til kommentar
Penance Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Pinup; fine jeans, hvor fra? Kavinsky; herlig! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Penance: Gina Tricot, Silvia jeans, 199,- Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Pinup: Den mørke buksen var grei, blazeren var fin, resten likte jeg ikke så godt.. Ramius: Sikkert fin om du skal på linedancing i Alabama eller noe lignende... Nash: Usikker på loafersene. Spennen så litt rar ut.. Kav: Utmerket høyfjellsantrekk. Håper du koser deg med familien, din sviker...........,,,, Var du så nerd at du lurte deg inn på diskusjon når vi var på fjellet? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hadde dere det gøy selv om jeg ikke var meeed? En kommentar er å forvente, thrice :| Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hadde dere det gøy selv om jeg ikke var meeed? En kommentar er å forvente, thrice :| Vi hadde det koselig vi. Har et artig fit-pic av Fredrik jeg skal poste når jeg har pakket ut kameraet. Bare glem det. Du ditcha! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 :,-( Jeg kunne ikke ditche familieturen! Jeg er klar for en tur nærmere påske! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hehe det går så fint så. Må si jeg liker det! Det hadde gått fint til anorakken jeg brukte i helgen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Pinup: Den mørke buksen var grei, blazeren var fin, resten likte jeg ikke så godt.. Ramius: Sikkert fin om du skal på linedancing i Alabama eller noe lignende... Nash: Usikker på loafersene. Spennen så litt rar ut.. Kav: Utmerket høyfjellsantrekk. Håper du koser deg med familien, din sviker...........,,,, Var du så nerd at du lurte deg inn på diskusjon når vi var på fjellet? Jeg sovner sjelden før 3-4, så det ble litt internett på sengen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Haha, din luring! Ramius: Den skjorten var ikke veldig pen dessverre. Nash: Har sett på de i vinduet. Går jo forbi butikken hver gang jeg går til skolen, men syns de virker litt brede? Har ikke prøvd dem enda da. Kav: Jeg digger nikkers! Turen var bra forøvrig Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noen tøser hele gjengen, jeg vil også bo på Østlandet og bli med på tur Ramius: Ikke så begeistret for skjorten. Kav: Flotte nikkers, skulle hatt et par slike til hytten jeg også ja. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Pinup; Ty! Stikker innom GT i dag. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Finnes i flere farger også, sort og litt mellomblå, typisk jeansblå. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Haha, jeg liker det fkm! Grrrrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå