AnewZ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Slapp av AnewZ, han hadde nok ikke noen brune chelsea boots tilgjengelig, men det betyr ikke at du skal trippelposte! En trippelpost er jo en bragd i seg selv, slikt skal ikke hakkes ned på! Var vel kanskje et par sorte ja, men jeg trøster meg med at et fåtall av våre kjære landsmenn bryr seg uansett Under jakken hadde jeg noe så oppfinnsomt som en grå v-hals. Sliter selv med det samme endel ganger, så trøster meg med det samme jeg også Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 hos meg er alt orange, bebeluv. er det meningen? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Likte overhode ikke fargen bebeluv, men mulig det bare er bildekvaliteten? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Glemte å si det, skal være blodrødtish. Elendig 3,2mpix kamera :/ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Da blir det fort veldig annerledes. Den orange 'feilfargen' er forferdelig. Konseptet er kult da. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Synes selve antrekket var kult bebe, men om du skal bruke det til en vanlig kveld på byen synes jeg det blir litt over the top. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Synes det så fett ut jeg, men sikkert enda bedre irl. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Synes selve antrekket var kult bebe, men om du skal bruke det til en vanlig kveld på byen synes jeg det blir litt over the top. Til en vanlig kveld på byen er jeg litt enig. Ville hvertfall ha droppet pocketsquaren. Men syntes det såg meget bra uansett. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er jeg den eneste som ikke får åpnet spoilere etter oppdateringen? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Funket fint for meg. Men jeg har en liten tendens til å få dobbel/trippel post nå etter updaten. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Bytt tema til "Diskusjon.no" helt nederst her. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Takk for tilbakemeldingene Det kan virke litt for mye når det gjelder byen, ja. Men jeg har aldri sett på overpynting som et problem Med mindre de jeg drar ut med går med kicks og zip-hood. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Underdressing is the only sin... Likte det, Bebeluv! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Liker det bebeluv! Hvor er planen å dra ut da? For visse steder i Oslo er jo ikke dette over the top. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Takker folkens Jeg fylte nylig 20, men er alene om det. Så blir på de tacky stedene :/ Hva anbefaler du Kavinsky? Kavinsky anbefaler vell Stravinsky? men der er jo rykte sleik og rødebukser Chateau virker hvert fall greit, noen andre klassiske steder? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 20 er en kjip alder i Oslo på lørdager, i know that. Lite steder rett og slett. De siste gangene jeg har vært ute på lørdager har jeg endt opp på Nichol & Son ved Saga kino og Barbera på Aker Brygge. Lokalene er ikke veldig store men funker bra. Barbera har veldig mye sitteplasser, noe jeg syns er positivt. Særlig om man er en liten gjeng. På torsdager er det gjerne Horgan's og Mabou i Hegdehaugsveien som gjelder for meg. Jeg er generelt lite fan av klubber á la Luux, Nexus osv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nå fikk jeg endelig åpnet spoileren, og det så litt tacky ut Bebeluv... Pocket square og skjorte i samme farge er sjelden pent... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Liker det bebeluv! Hvor er planen å dra ut da? For visse steder i Oslo er jo ikke dette over the top. Bebeluv skal vel på XLNT Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Sist gang var jeg på Nexus, som var et helvettes kaos, fikk til og med slag i trynet når jeg skulle hente jakken. Men torsdager er ikke helt min greie, har skole å tenke på Jeg visste det kanskje kom til å bli litt for mye med pocketsquare og matchende skjorte. Haha, snaffle! Lenge siden jeg besøkte det nå =P Endret 25. februar 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) XLNT og Nexus må vel være de to mest jallastedene i Oslo som leker classy. Om bebe er 20 kommer han vel kanskje inn på Cayenne (gamle Cosmo) over XLNT om han er såpass pent kledd. Førsteinntrykket har mye å si på mange av de klubbene der. Bebe: det har da jeg også Endret 25. februar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå