Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Slapp av AnewZ, han hadde nok ikke noen brune chelsea boots tilgjengelig, men det betyr ikke at du skal trippelposte! :p

 

En trippelpost er jo en bragd i seg selv, slikt skal ikke hakkes ned på! :p

 

Var vel kanskje et par sorte ja, men jeg trøster meg med at et fåtall av våre kjære landsmenn bryr seg uansett :p

Under jakken hadde jeg noe så oppfinnsomt som en grå v-hals.

 

Sliter selv med det samme endel ganger, så trøster meg med det samme jeg også ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

20 er en kjip alder i Oslo på lørdager, i know that. Lite steder rett og slett. De siste gangene jeg har vært ute på lørdager har jeg endt opp på Nichol & Son ved Saga kino og Barbera på Aker Brygge. Lokalene er ikke veldig store men funker bra. Barbera har veldig mye sitteplasser, noe jeg syns er positivt. Særlig om man er en liten gjeng.

 

På torsdager er det gjerne Horgan's og Mabou i Hegdehaugsveien som gjelder for meg. Jeg er generelt lite fan av klubber á la Luux, Nexus osv.

Lenke til kommentar

Sist gang var jeg på Nexus, som var et helvettes kaos, fikk til og med slag i trynet når jeg skulle hente jakken. Men torsdager er ikke helt min greie, har skole å tenke på :p

 

Jeg visste det kanskje kom til å bli litt for mye med pocketsquare og matchende skjorte.

 

Haha, snaffle! Lenge siden jeg besøkte det nå =P

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

XLNT og Nexus må vel være de to mest jallastedene i Oslo som leker classy. Om bebe er 20 kommer han vel kanskje inn på Cayenne (gamle Cosmo) over XLNT om han er såpass pent kledd. Førsteinntrykket har mye å si på mange av de klubbene der.

 

 

Bebe: det har da jeg også :p

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...