AnewZ Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva er det du ikke fikk sett? Fungerer da helt fint her. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå fikk jeg sett. Ser bra ut. Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Eb_veyron: Var ikke så aller fan av slipset. Likte ikke de små stripene så mye heller. Dressjakka så også litt for lang ut i ermene. Ellers var det greit ! Endret 9. februar 2010 av SML Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Slipset var ikke pent, og det var ikke knuten heller. Du burde absolutt ikke bruke en dressjakke med pinstripes alene. En plain dressjakke kan funke, men en med pinstripes er no-no... Passformen så fin ut, bortsett fra at den er litt lang i ermene, men det er litt vanskelig å si når bildet ikke er rett forfra. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå fikk jeg sett. Ser bra ut. Elsker slipset Me too! Takker EB: De andre har alt påpekt det som er verdt å påpeke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Likte tingene, AnewZ. fkm har vel sagt det som skal sies når det kommer til pirk, EB_Veyron. Men selve idèen liker jeg. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Duly noted. Takk for konstruktiv kritikk. Er i en omstillingsfase, garderobewise og det går ikke så fort for en stakkars student. Endret 9. februar 2010 av EB_Veyron Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) EB_Veyron Det fkm sa + bytt farge på genseren. Blå og svart er to farger man burde være litt forsiktige med fordi det fort kan se dårlig ut, slik ble det altså i ditt tilfelle. Edit: Kan legge til at jeg syns du burde kneppe igjen den øverste knappen og. Og forresten, hva mener du med "lommeflappene"? Endret 9. februar 2010 av shoop Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Flappene som ligger innenfor lomma. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Åja, jeg la ikke helt merke til det jeg Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er knept igjen på øverste bildet som du ser. Og genseren er mer lilla enn blå. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 EB: Liker ideen. Det som er av pirk er allerede nevnt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 EB_VeyronDet fkm sa + bytt farge på genseren. Blå og svart er to farger man burde være litt forsiktige med fordi det fort kan se dårlig ut, slik ble det altså i ditt tilfelle. Er uenig ang fargen, jeg syntes det var helt greit med fargen. Hadde genseren vert navy derimot hadde det blitt seende MYE værre ut, det er ganske sikkert. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Duly noted. Takk for konstruktiv kritikk. Er i en omstillingsfase, garderobewise og det går ikke så fort for en stakkars student. Det har jeg full forståelse for. Jeg er fremdeles i omstillingsfasen etter 2 år. Er dog 3 året som student, så økonomien tillater ikke all verden. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Bare så det er sagt EB, jeg ville heller droppet jakke enn å bruke den med pinstripes. Det blir rett og slett ikke seende pent ut når man bruker den alene, for det er så opplagt at det er en dressjakke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Duly noted. Takk for konstruktiv kritikk. Er i en omstillingsfase, garderobewise og det går ikke så fort for en stakkars student. Det har jeg full forståelse for. Jeg er fremdeles i omstillingsfasen etter 2 år. Er dog 3 året som student, så økonomien tillater ikke all verden. Etter 2 år? Det tok meg 6mnd og bytte ut alt i klesskapene med nytt Det skal sies at jeg har nesten byttet ut alt på nytt igjen, etter den gang. Fra G til tacky/preppy til preppy. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Men du bor hjemme hos mor? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ja, det gjør jeg. Men har det mye å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå