Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hvis jeg skal være 100% seriøs, så har vi vel egentlig gått med samme bukse samtidig én gang i løpet av mine snart to år i klassen. Er ikke sånn at vi planlegger, men når alle møter opp i cirka like antrekk, helt tilfeldig, er det noe spesielt, og jeg syns det er litt kult, i mangel på bedre ord.

 

Som sagt, planlegger ikke, men det er moro å se at andre personer faktisk kjøper det samme som meg, spesielt når de er personer jeg anser for å kle seg bra. Får da bekreftet fra andre også at jeg faktisk har kjøpt noe pent og kledelig.

 

Og kom igjen, hvor kult er det ikke å forestille seg skikkelig slow-motion-gange ned en gang, tre stykk med cirka like klær og en vifte som blåser mens Rocky-soundtracket spilles i bakgrunnen?!

Lenke til kommentar
Vel, hvis jeg skal være 100% seriøs, så har vi vel egentlig gått med samme bukse samtidig én gang i løpet av mine snart to år i klassen. Er ikke sånn at vi planlegger, men når alle møter opp i cirka like antrekk, helt tilfeldig, er det noe spesielt, og jeg syns det er litt kult, i mangel på bedre ord.

 

Som sagt, planlegger ikke, men det er moro å se at andre personer faktisk kjøper det samme som meg, spesielt når de er personer jeg anser for å kle seg bra. Får da bekreftet fra andre også at jeg faktisk har kjøpt noe pent og kledelig.

 

Og kom igjen, hvor kult er det ikke å forestille seg skikkelig slow-motion-gange ned en gang, tre stykk med cirka like klær og en vifte som blåser mens Rocky-soundtracket spilles i bakgrunnen?!

 

Ro deg ned, jeg bare kødda..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Men det er faktisk ikke kult :p

Lenke til kommentar

Tja, den passer egentlig veldig bra. Har mørkeblå dress, og sløyfa var mørkeblå i det mønsteret som ser sort ut. Jeg måtte ta noe med litt farger siden det var et ungdomsskoleball, og mine jevnaldrende er blottet for etikette og sans for estetiske ting, og ikke minst mote. Det har jeg fotobevis av!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...