Henrik C Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det der kvalifiserer nesten til en facepaw Henrik. Neinei! Det er helfrekt! Alle kommer på skolen med like bukser, og går med Macen under armen ned til kantinen. Det er herlig! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 I slo-mo med eye of the tiger i bakgrunnen? Sweet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Haha, jeg ser det for meg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Klart, setter på musikk på Macene samtidig, og går ned saaaaaakte. Neida, så ille er det ikke, men det er litt moro å se tre personer med akkurat samme bukser sitte samlet i et klasserom. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det er herlig! Sorry, nei. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vel, hvis jeg skal være 100% seriøs, så har vi vel egentlig gått med samme bukse samtidig én gang i løpet av mine snart to år i klassen. Er ikke sånn at vi planlegger, men når alle møter opp i cirka like antrekk, helt tilfeldig, er det noe spesielt, og jeg syns det er litt kult, i mangel på bedre ord. Som sagt, planlegger ikke, men det er moro å se at andre personer faktisk kjøper det samme som meg, spesielt når de er personer jeg anser for å kle seg bra. Får da bekreftet fra andre også at jeg faktisk har kjøpt noe pent og kledelig. Og kom igjen, hvor kult er det ikke å forestille seg skikkelig slow-motion-gange ned en gang, tre stykk med cirka like klær og en vifte som blåser mens Rocky-soundtracket spilles i bakgrunnen?! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vel, hvis jeg skal være 100% seriøs, så har vi vel egentlig gått med samme bukse samtidig én gang i løpet av mine snart to år i klassen. Er ikke sånn at vi planlegger, men når alle møter opp i cirka like antrekk, helt tilfeldig, er det noe spesielt, og jeg syns det er litt kult, i mangel på bedre ord. Som sagt, planlegger ikke, men det er moro å se at andre personer faktisk kjøper det samme som meg, spesielt når de er personer jeg anser for å kle seg bra. Får da bekreftet fra andre også at jeg faktisk har kjøpt noe pent og kledelig. Og kom igjen, hvor kult er det ikke å forestille seg skikkelig slow-motion-gange ned en gang, tre stykk med cirka like klær og en vifte som blåser mens Rocky-soundtracket spilles i bakgrunnen?! Ro deg ned, jeg bare kødda.. Men det er faktisk ikke kult Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Bildene i hodet mitt er kjempekule, men kan jo hende at det ikke blir like kult i virkeligheten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det kan bli en viss forskjell ja Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Henrik C hvordan er fit'en på Filippa K Samuel Slacks? Lenke til kommentar
Penance Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Heite sko, Andrine! Elsker hælen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Patrick, sitter veldig godt på meg. Sitter omtrent som Filippa K sine chinos, men er bittelitt løsere rundt leggene. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du tenker da i forhold til de slimme chinosene fra Filippa? Filippa K sine chinos finnes med forskjellige passformer… Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Tenker i forhold til de jeg har. Kan finne ut modellen jeg, må bare surre bittelitt med matte først. Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 WASD: Var ikke helt fan av sløyfa, men det så greit ut Lenke til kommentar
WASD Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Tja, den passer egentlig veldig bra. Har mørkeblå dress, og sløyfa var mørkeblå i det mønsteret som ser sort ut. Jeg måtte ta noe med litt farger siden det var et ungdomsskoleball, og mine jevnaldrende er blottet for etikette og sans for estetiske ting, og ikke minst mote. Det har jeg fotobevis av! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da skal det slenges opp fotobevis! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jess! Endelig noen med selvknyttet sløyfe! Likte antrekket, men fargen på sløyfen kunne vært noe annet, som noen har påpekt. Men kan hende bildet lyver. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Du kunne ikke fikset det slik at man faktisk fikk sett hele bildet eller Anewz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå