AT1S Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 De var fine til å ha kostet 800 kroner, Patrick! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Liker det, PatSharpX. Regner med at rynkene ikke skal være der ? Hvis du tenkte på de på vristen så er de alltid der, de er dog mindre tydelige når man har de på foten. Men jeg syns de var litt kult for ga dem litt særpreg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Haha, for en douchy kommentar. Haha, enig. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Haha, for en douchy kommentar. Haha, enig. Dere er douchebags. De var fine, men det er ikke noe jeg ville betalt full pris, nærmere 3000 kroner, for. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Må si meg helt enig med Charles her. Man betaler rett og slett ikke 3000 kroner for et par sko som er fra Boss ffs, og hvertfall ikke fra Boss Orange. For den summen får man sko som er i 10x bedre kvalitet. Men for 800 kr er det derimot et forholdsvis godt kjøp. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 PatSharpX, for hva det er verdt, jeg synes skoene var dritfete. Kvaliteten vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ser bra ut Patrick, men jeg vet ikke helt med rynkene. Hvis de ikke er så synlige når de er på foten er det nok noe jeg ville vurdert å kjøpe til den prisen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg ville heller aldri gitt fullpris for de skoene der, det er de ikke verdt. Men jeg følte at jeg trengte ett par Chelsea boots og prisen var det jo ikke noe å si på. Var skeptisk til de rynkene selv, men etter å ha gått litt rundt med dem så var de ikke så "ille". Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg hater slike rynker! Det har blitt en trend på billig sko fra dinsko osv. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Tøffe sko, Kongkake. Jeg likte best når de var lukket, som på siste bilde. Men jeg hadde likt bedre om du ikke hadde trøkket buksen nedi skoene, men heller lar buksen hvile over skoene slik. Endret 5. februar 2010 av McBitch Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Pene sko, Patrick! Og prisen er det vel heller ikke noe å klage på Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg hater slike rynker! Det har blitt en trend på billig sko fra dinsko osv. Trodde jeg skulle få mer tyn for skoene faktisk pga de rynkene. Viste ikke at det har blitt trend på dinsko. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 KongKake: Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; awesome. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 McBitch: Takk. Ja, får prøve meg på noe slikt neste gang da, men jeg synes nå det så bra ut slik som det var nå også jeg. Spetz: Takk! Skoene er dritfete. Gleder meg til snøen er borte og bakken blir tørr, så jeg kan ta dem i bruk. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Forresten. Filippa K-slacksa som vart nevnt for eit par sider sidan er dei mest behagelege buksene eg har eigd heile mitt liv. Og det inkluderer joggebukser. Get one! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=15158805 Eg brukar mine både på byen og til lazy-sundays. Love 'em! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Navnet antyder jo at dem er slække så. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 De er kjempedigge ja! Kompis i klassen var faktisk innom butikken i dag og kjøpte de samme, og så prøver vi å få en annen i klassen til å kjøpe de også! Det er så helfrekt, for alle tre har like chinos fra Filippa K. Og alle bruker Mac. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det der kvalifiserer nesten til en facepaw Henrik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå