Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 En lysere skjorte hadde gjort seg. Hvit er bra. Til hverdags kan du droppe slipset, og en tommelfingelregel er at slipset skal være i en mørkere farge enn skjorten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Her støtter jeg at svart skjorte ikke fungerer. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Takk for gode svar, det sparte meg nok for mange flauser. Da driter jeg i å prøve det der, til jeg har kjøpt meg noe som passer! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Som sagt, kjøp deg en hvit skjorte. Det er et av de mest allsidige plaggene du kan få tak i. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvis du først skal bruke den svarte skjorten så anbefaler jeg å bruke den med dress og uten slips. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Jepp, gjorde det på nyttårsaften faktisk. Bare at det var en annen svart skjorte. Endret 4. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 bollerbrus, Epic failure. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Liker det godt, Atald!Hvordan er passformene på skjortene fra Asos? Brukbare? Og hvordan vil du si kvaliteten er? Jeg vil absolutt si at passformen er brukbar, men den gjør seg nok best under en cardigan eller v-hals. Kvaliteten er det vanskelig å si noe særlig på, da jeg ikke har brukt den noe særlig, men tenker man får omtrent det man betaler for her også. Kommer nok til å bestille et par til derfra i nær fremtid. KongKake: Det er ikke en blazer, men en cardigan fra NN07. 10 % kasjmir og et fantastisk behagelig plagg. Hvordan bør jeg vaske denne for å bevare den best mulig? Står at den skal håndvaskes, men gensere i merinoull har jeg greie erfaringer med å ta på håndvaskprogrammet på vaskemaskina. Og takk. fkm: Pene plagg du har kjøpt, men venter fortsatt på fitpic. Henrik C: Liker slacksene. Angående pique innenfor half-zip så er det ikke optimalt, men en ser da mye verre daglig. bollerbrus: Jeg må si meg enig, kjøp en hvit skjorte, og dropp slipset. Endret 5. februar 2010 av Atald Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) bollerbrus, Epic failure. Ba ikke om hets. Så var jeg tvilsom til det selv, og gikk aldri med det offentlig. Men det er nok rett, jeg kan svært lite om mote, og det blir ofte epic failure hver gang jeg prøver noe nytt. Endret 5. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hets er unødvendig. Thrice: Skjerpings. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Atald: Så dette er en cardigan? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ouch, så langt tenker altså jeg etter en lang dag. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hets er unødvendig. Thrice: Skjerpings. Jeg hetset ikke, men jeg kan innrømme at det var for krasst. Og jeg burde kommet med noe konstruktivt også, for den saks skyld. Endret 5. februar 2010 av thrice Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) bollerbrus, Epic failure. Ba ikke om hets. Jeg beklager for en høyst undøvendig kommentar. Det var lite konstruktivt av meg. Endret 5. februar 2010 av thrice Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Den er grei, tok meg ikke nær av det, var bare rimelig flaut dette her. Det var jo bittelitt konstruktivt. En siste bekreftelse på at jeg ikke skal gå med det der. Men men, man kan da ikke gå rundt å være konstruktiv hele tida! Frister alltid, selv for meg, å påpeke når noen failer. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Litt av poenget med bildetråden er at det ikke skal være flaut å legge ut antrekk for å lære av andre. Det er derfor jeg ble irritert på meg selv. Jeg hadde vel en dårlig kveld, ikke at det er noen unnskyldning. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Norbit - Likte ullgensern, hvor harru kjøpt den? Fint at du likte den Kjøpte den på Replay ved Eger. Bak Stortinget. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvordan bør jeg vaske denne for å bevare den best mulig? Står at den skal håndvaskes, men gensere i merinoull har jeg greie erfaringer med å ta på håndvaskprogrammet på vaskemaskina. Er ikke noe problem å vaske denne på ullprogram 30 grader. Jeg har vasket min mellom 10-15 ganger på dette programmet og både fargen og passformen er som når den var ny Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Liker det, PatSharpX. Regner med at rynkene ikke skal være der ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Haha, for en douchy kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå