Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897

En lysere skjorte hadde gjort seg. Hvit er bra. Til hverdags kan du droppe slipset, og en tommelfingelregel er at slipset skal være i en mørkere farge enn skjorten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liker det godt, Atald!

Hvordan er passformene på skjortene fra Asos? Brukbare? Og hvordan vil du si kvaliteten er?

Jeg vil absolutt si at passformen er brukbar, men den gjør seg nok best under en cardigan eller v-hals. Kvaliteten er det vanskelig å si noe særlig på, da jeg ikke har brukt den noe særlig, men tenker man får omtrent det man betaler for her også. Kommer nok til å bestille et par til derfra i nær fremtid.

 

KongKake: Det er ikke en blazer, men en cardigan fra NN07. 10 % kasjmir og et fantastisk behagelig plagg. Hvordan bør jeg vaske denne for å bevare den best mulig? Står at den skal håndvaskes, men gensere i merinoull har jeg greie erfaringer med å ta på håndvaskprogrammet på vaskemaskina.

 

Og takk. :)

 

fkm: Pene plagg du har kjøpt, men venter fortsatt på fitpic.

 

Henrik C: Liker slacksene. Angående pique innenfor half-zip så er det ikke optimalt, men en ser da mye verre daglig.

 

bollerbrus: Jeg må si meg enig, kjøp en hvit skjorte, og dropp slipset.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Hvordan bør jeg vaske denne for å bevare den best mulig? Står at den skal håndvaskes, men gensere i merinoull har jeg greie erfaringer med å ta på håndvaskprogrammet på vaskemaskina.
Er ikke noe problem å vaske denne på ullprogram 30 grader. Jeg har vasket min mellom 10-15 ganger på dette programmet og både fargen og passformen er som når den var ny :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...