Raste Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det går greit, men husk det til neste gang Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Det kommer opp en bilde, der det står '' This image or video has been moved or deleted '' Det stemmer nok at en del bilder er borte, siden jeg valgte og slette photobucket kontoen min. Men det kan hende jeg tar meg tid til å legge de ut hvis jeg finner en sikrere løsning. On topic: Mange bra bilder! Hyggelig med en ny i bildetråden, Knewt . Men siden ærlighet varer lengst synes jeg ikke den genseren kledde deg. Purada, Fine kjøp! Endret 30. januar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Den lommeboka kunne vært hvilket som helst merke for min del... hvor mye kostet den? Lenke til kommentar
Purada Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) 1800 EDIT: Liker best enkle lommebøker med kvalitet derfor ble det denne. Endret 30. januar 2009 av Purada Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Enig med thrice, fine kjøp Purada. Hvordan er buksen passformmessig? Hadde vært fint om du tok med pris og hvor du kjøpte plaggene og Lenke til kommentar
Purada Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Buksen sitter veldig bra inntil kroppen og er litt lang nederst. Ska se om jeg får tatt bilde når jeg bare får kjøpt noe belte som passer til. Både lommeboken og buksen er kjøpt på kamikaze i Oslo. Buksa kostet 1100, 50% Endret 30. januar 2009 av Purada Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Fete jeans, er det 19 eller 21cm? Synd det nå blir umulig å få tak i Dior Homme i Norge snart. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Vennligst oppdater meg Homme. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Var det ikke snakk noe med innkjøpssjefen? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Knewt, den genseren var litt ubehagelig å se på. Likte ikke mønsteret eller fargene. Buksa er sikkert ok. Lenke til kommentar
Purada Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Fete jeans, er det 19 eller 21cm? Synd det nå blir umulig å få tak i Dior Homme i Norge snart. 19 cm. Ja fy nå som jeg endelig følte jeg har funnet noen jeans jeg virkelig liker Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Skitten genser JohnnyBooy, eller er det speilet? PLaggene ser fine ut Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Det er speilet, la merke til det da jeg tok bildet men glemte å skrive det Takk Endret 2. februar 2009 av JohnnyBooy Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Fet jakke og creds for KRS sitat i siggen. Som et følge av finanskrisen og at Dior Homme selger såpass dårlig skal ikke lengre Kamikaze ta inn DH, samme med Lanvin. Uoffisielt vil jeg begrunne det med at de har drevet å kjøpt inn helt feil plagg i forhold til markedet her i Norge. Mye DH som ville solgt "masse" her, men som aldri har blitt tatt inn, istedet får vi plagg som etter en lang tid havner i en kurv merket 70%.. Endret 4. februar 2009 av Homme Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen andre steder som fører DH eller Lanvin ? Lenke til kommentar
Purada Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kul jakke ja The Fox. Så vidt jeg vet så er det ingen andre enn kamikaze som har DH og Lanvin i Norge. Correct me if im wrong Homme Uansett kjipt at Kamikaze ikke skal ta inn disse merkene lenger Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 You aint wrong Men får min del kan egentlig Kamikaze legges ned, vi trenger en helt ny butikk(er) viss det skal føres slike "hi-end" labels som DH, Gucci, Prada etc i Norge. Og butikker som Secret Society må fortsette og hele tiden oppdatere utvalge med andre litt mer "eksotiske" (jada, nordiske designere kan vel ikke kategoriseres som eksotiske, men dere skjønner hva jeg mener) designere. Blir spennende med et helt nytt senter forresten. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Sikkert bare meg, men er egentlig ikke fan av hvite skjerf. Skjerfet er også overpriset forhold til kvalitet. Men en annen farge, så kunne jeg fint gått med det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er ikke hvit skjerf Bebeluv, er bare at HTC diamond har jævla dårlig kamera Er egentlig grått skjerf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå