fkm Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Litt er kjøpt på nett og litt i butikk. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Alt så fint ut, bortsett fra de gule buksene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Likte det, fkm. Hvordan sitter cordbuksene på deg? Jeg kjøpte et par over nettet som visstnok skulle være slimme, men de satt alt for løst... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Liker det jeg ser Fredrik! Spent på passform på buksene jeg og, det jeg har prøvd av bukser fra RL har ikke passet så veldig godt. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) fkm, hvor kan jeg få tak i buksene?! EDIT: Og hva skjer med avatarene, fkm, Henrik C og thrice? Har ikke vært i denne delen av forumet på lenger, så det er sikkert en historie bak. Endret 3. februar 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Samme her. RL bukser er ikke slimme nok for min smak, og passformen er ikke som J.Lindeberg for meg. MagnusW: Kommentarer skal i denne tråden. Mostue og RL butikken på S&S fører RL. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Likte det, fkm. Hvordan sitter cordbuksene på deg? Jeg kjøpte et par over nettet som visstnok skulle være slimme, men de satt alt for løst... De sitter bra de. Nå er jeg av oppfattningen at cord-bukser ser dumt ut om de er alt for slimme, så de er ikke trange som pølseskinn, men de er på ingen måte vide. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du leverer som forventet fkm. I like it! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Norbit - Likte ullgensern, hvor harru kjøpt den? Henrik C - Pene flippa k chinos(?) Hvor er dem kjøpt? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Dei slacksa har eg òg. Lagt merke til noko spesielt? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kim1: Kjøpte slacksene på Kompanii i Arendal, men de fåes vel en god del steder. Kim2: Nei, har ikke merket noe spesielt, tror jeg? Hva tenkte du på? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Look closely. You gonna go nuts. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kikket nå, skjønner ikke helt hva du tenker på. Care to elaborate? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvis..den er nøyaktig lik som mi så ser du at det litt tilfeldige mønsteret ser ut som skrift, utan at eg klarer å tyde noko som helst. Har likevel kome fram til at det ikkje er tilfeldig nok til å vere heilt tilfeldig, derfor må det vere eit eller anna. Fikk litt panikk morgonen eg oppdaga det, lurte på om eg hadde latt folk skrive over heile meg kvelden før. Butno. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvilke nettbutikker bruker folk shopping da? Byen jeg bor har ikke akkurat store utvalget.. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 k1mzor: ta det i kaféen Andrine: Helt greie, litt for spesielle for min smak. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvis..den er nøyaktig lik som mi så ser du at det litt tilfeldige mønsteret ser ut som skrift, utan at eg klarer å tyde noko som helst. Har likevel kome fram til at det ikkje er tilfeldig nok til å vere heilt tilfeldig, derfor må det vere eit eller anna. Fikk litt panikk morgonen eg oppdaga det, lurte på om eg hadde latt folk skrive over heile meg kvelden før. Butno. Ah. Kikket litt, så ut som veeeeeeeldig lav håndskrift hvis jeg legger godviljen til. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Right? It's freaking me out. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det var helt bak mål, desverre. Sort skjorte er sjelden pent, og kombinert med sort slips er det forferdelig. Bytt ut den sorte skjorten med f.eks. en hvit button down, så blir det mye bedre med en gang. Imo burde du bare droppe slipset, med mindre det er snakk om en litt penere anledning. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Okay, tusen takk for det, hadde det på følelsen men nå fikk jeg det bekreftet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå