Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norbit:

For lang, kunne nok godt ned en størrelse.

 

thrice: du skuffer sjeldent, dette er ikke noe unntak. Ser bra ut! (Forresten, er den oransje jakken/forklet i bakgrunnen ditt? :D)

 

The_Darkness: så god og varm ut. T-skjortene er.. vel, t-skjorter? Ikke så mye å si.

 

Hvorre: ser litt lang ut på ermene, ellers er den grei. Forøvrig er det en drittelefon, tålte ikke engang å ligge i en shorts når jeg seilte brett.

 

Bob Dick: Knepp den opp, litt skeptisk til beltet. Liker ikke spnnenepå det.

Buksene og skoene ser bra ut!

Lenke til kommentar
Hvorre: ser litt lang ut på ermene, ellers er den grei. Forøvrig er det en drittelefon, tålte ikke engang å ligge i en shorts når jeg seilte brett.

 

Haha, min tar kvelden hver gang gradstokken kryper under -15...ikke akkurat en fordel når en bor i Norge og i tillegg er mye i bakken :thumbdown:

Tror det blir HTC Hero etterhvert...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Ops, sorry.

 

Ah :)

Du er tilgitt :) Jeg har kommafeil i hver eneste setning, så det er ikke ofte jeg klager på andres skrivefeil.

 

Til Bob dick: Likte ikke beltespennen, og jeg synes at det ble litt blass farge på buksen i forhold til svartfargen. Skjorten sitter litt løst, men jeg skjønner godt at du har problemer med å finne noe som sitter slimmere. Tailorstore.no kan jo være et alternativ...

 

Skoene liker jeg, men de kunne gjerne droppet sømmen før tuppen og gjord de litt mindre spisse.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...