Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har jo ikke gjort noe slemt som gjør at jeg fortjener det? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Thrice, dept: Liker Norbit:Den ullgenseren er usedvanlig lang på armene. Du kunne nok gått ned en str. men den hadde fortsatt vært lang tror jeg så det er vel meningen at den skal være litt posete. Lik det den som vil. Hvorre:Ok Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 hehe, fikk virkelig høre at den genseren var for stor. Som EB_Veyron sier så er det nok meningen at den skal være litt baggy, men det er også sant at jeg kunne gått ned en størrelse. Vel vel, den er jo digg å ha på og den ser jo ikke noe gæren ut bortsett fra størrelsen. Men takk for feedback! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dick; for stor skjorte, men likte skoene! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja vet den er litt stor, men jeg er så forbanna tynn så det er vanskelig å finne noe som sitter bedre :\ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvilken størrelse er det? 14/5? 38? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Eh, Medium? Det er denne. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Forbaskad tynn og medium? Hvordan passer small deg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Eh, Medium? Det er denne. Kanskje fordel med small i hvertfall. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Norbit: For lang, kunne nok godt ned en størrelse. thrice: du skuffer sjeldent, dette er ikke noe unntak. Ser bra ut! (Forresten, er den oransje jakken/forklet i bakgrunnen ditt? ) The_Darkness: så god og varm ut. T-skjortene er.. vel, t-skjorter? Ikke så mye å si. Hvorre: ser litt lang ut på ermene, ellers er den grei. Forøvrig er det en drittelefon, tålte ikke engang å ligge i en shorts når jeg seilte brett. Bob Dick: Knepp den opp, litt skeptisk til beltet. Liker ikke spnnenepå det. Buksene og skoene ser bra ut! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Forbaskad tynn og medium? Hvordan passer small deg? Blir som regel korte da. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Thrice skuffer ikke nei, dog syns jeg jakkevalget blir litt i det tynneste laget om det er en snøstorm ute.. Desverre kan jeg ikke si det samme til deg bob dick. Syns det var mindre pent.. Både fargekombinasjonen, beltet og passformen på skjorten ble for dårlig. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvorre: ser litt lang ut på ermene, ellers er den grei. Forøvrig er det en drittelefon, tålte ikke engang å ligge i en shorts når jeg seilte brett. Haha, min tar kvelden hver gang gradstokken kryper under -15...ikke akkurat en fordel når en bor i Norge og i tillegg er mye i bakken Tror det blir HTC Hero etterhvert... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Hehe. Telefonen var kjempekjekk den, tynn og fungerte greit (og jeg var en racer på quadrapop!), men vann og kulde er den ikke glad i. Dessuten er kameraet latterlig dårlig på den! Endret 2. februar 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvem tlf snakker vi om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvem tlf snakker vi om? fmh.moo.no De snakker om w880i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ops, sorry. Ah Du er tilgitt Jeg har kommafeil i hver eneste setning, så det er ikke ofte jeg klager på andres skrivefeil. Til Bob dick: Likte ikke beltespennen, og jeg synes at det ble litt blass farge på buksen i forhold til svartfargen. Skjorten sitter litt løst, men jeg skjønner godt at du har problemer med å finne noe som sitter slimmere. Tailorstore.no kan jo være et alternativ... Skoene liker jeg, men de kunne gjerne droppet sømmen før tuppen og gjord de litt mindre spisse. Endret 2. februar 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Bob Dick: Skjorten var litt stor, og jeg hater virkelig sorte skjorter. Skjulte knapper er stygt. Beltespennen var fæl. Resten var greit. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Thrice skuffer ikke nei, dog syns jeg jakkevalget blir litt i det tynneste laget om det er en snøstorm ute.. Jeg frøys ikke på kroppen. Eneste jeg hadde problem med var skjerf og hansker. Tror jeg må investere i noe som er litt bedre. Takk, forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå