HOHOHOHO222 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det hadde ikke jeg heller! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Bisk0p: Vurdert å gi de til frelsesarmeen? Det er ikke mange hundrelapper du får for de buksene der. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Norbit 2: Likte v-halsen, buksene så ut til å passe bra. Litt usikker på genseren, var noe jeg ikke likte. thrice: Pent! Er det 4 v-halser, 1 cardigan og 2 half-zips jeg teller? Hva kom herlighetene på? (og hvor bestilte du fra? RL.com pakket alt inn i plast hos meg!) Pent antrekk også. dePt: Liker de! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Og forresten thrice, du burde gjemme det godt! Står en bil her hjemme, og det er ikke langt til Kristiansand med den nye motorveien! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 dePt: Liker de! Tror jeg sier meg fornøgd selv. Nå må jeg bare finne meg et par bukser som kan passe til de. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Norbit: Genseren så litt stor ut? Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Norbit: Genseren så litt stor ut? Nja, littegrann kanskje. Men føler at den sitter bra nok. Den er god og varm nå som det er kaldt ute. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 dePt: Ser bra ut. Norbit: Ermene er altfor store, og resten av den så litt stort ut også.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Og forresten thrice, du burde gjemme det godt!Står en bil her hjemme, og det er ikke langt til Kristiansand med den nye motorveien! Bare å ta turen det Jeg fikk det videresent av en bekjent i USA. Han pakket ut fra origialembalasjen og slang det inn i en ny eske Betalte 2700,- for alt. Du telte riktig, forresten. Takk for hyggelig tilbakemelding, folkens! Endret 2. februar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dust Jeg endte på 2500 for 2 half-zips, 1 bukse og 2 belter. Må skaffe meg flere venner i USA, men alle de jeg kjenner godt som jeg kunne benyttet meg av, er ferdige med utvekslingen og er tilbake i Norge. Kan godte meg med at dere fikk verre snøvær enn oss da! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Norbit: Genseren så litt stor ut? Nja, littegrann kanskje. Men føler at den sitter bra nok. Den er god og varm nå som det er kaldt ute. Den er en halv meter for lang i ermene. Dust Jeg endte på 2500 for 2 half-zips, 1 bukse og 2 belter. Må skaffe meg flere venner i USA, men alle de jeg kjenner godt som jeg kunne benyttet meg av, er ferdige med utvekslingen og er tilbake i Norge. Lol, jeg kjøpte 4 bukser, en pologenser og en skjorte, og det kom på 2300 med frakt og toll. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Thrice: Så fint ut, men usedvanlig dårlig bilde til å være tatt med speilrefleks må jeg si Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Norbit, den genseren er altfor stor! Thrice: hva er det du har på? Trench? I så fall, merke? Endret 2. februar 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 thrice: Cardiganen kan jeg like, samme med V-halsen, men half-zip er ikke noe jeg liker så veldig godt. Bisk0p: Sendte deg en PM jeg. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Skjer med 3 bildeoppdateringer på 5 minutter? Liker det Thrice! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Thrice: Så fint ut, men usedvanlig dårlig bilde til å være tatt med speilrefleks må jeg si Jeg vet. Orket ikke å stille inn for lysert i gangen på veien ut av leiligheten. bebeluv, Det er en trench inspirert jakke fra Philosophy Blues Original, Takk for hyggelige tilbakemeldinger fra dere andre også! Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Liker alt fra de 3 siste postene Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dust Jeg endte på 2500 for 2 half-zips, 1 bukse og 2 belter. Må skaffe meg flere venner i USA, men alle de jeg kjenner godt som jeg kunne benyttet meg av, er ferdige med utvekslingen og er tilbake i Norge. Lol, jeg kjøpte 4 bukser, en pologenser og en skjorte, og det kom på 2300 med frakt og toll. Jammen, jammen.. Hvorfor fikk dere det så mye billigere enn meg? Har bare en ting å si, Dust Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Karma, Henrik. Ain't it a bitch! Endret 2. februar 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå