KKake Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Norbit igjen: Den buksa så bedre ut ja! Ullcardiganen(?) var det ikke så lett å se noe til, og v-halsen + tee-en så bra ut. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Norbit, ta hendene ut av lommene... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Strikkegenseren var pen Forresten, du burde vaske speilet ditt Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Haha. Hvor mange er det som har fått beskjed om å vaske speilet sitt tror dere? Norbit: Jeg likte alt jeg, unntatt den siste t-skjorta og den hvite genseren i den første posten. Ullgenseren så litt spennende ut, så jeg skulle gjerne likt å sett fit pics eller et litt mer oversiktlig bilde av den. Ble litt mørkt. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Norbit: "Deilig å se andre bilder enn dårlige mobilbilder", tenkte jeg helt til jeg så siste bildet. Likte MJ tee'en, den hvite genseren(-logoen), buksa og den grå v-halsen på samme bildet, ikke fan av den ullsaken og pepe/evisu buksene slik de så ut fra bildet. Men artig å se nye folk som poster. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Takk for gode svar! hehe, så det med speilet, men det er heldigvis ikke mitt. Renslighet er viktig, men hadde ikke et speil på rommet mitt så måtte låne. Som noen har nevnt så var det litt dårlig bilde av ullgenseren. Skal ta et bedre bilde i morgen. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ta den på deg i så fall. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ta den på deg i så fall. Det som var planen. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Norbit: Liker alt bortsett fra t-skjorten i den siste posten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Norbit: Liker alt bortsett fra t-skjorten i den siste posten +1. Men du kan med fordel bulke opp litt dersom v-halsen skal sitte bedre. Buksene som du hadde på deg på bildet ser ut til å sitte bra. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det eneste jeg syns så greit ut var den grå v-halsen og den tykke strikkejakkegreia. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Norbit (Runde 2): Likte alt veldig godt faktisk. Veldig lik stilen jeg prøver å gå etter. Stilrent og pent. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Takker, Kav. Slang opp et fit-pic også. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fy fader, for en fantastisk pakke du fikk i posten. Pent fit-pic, og sånn forresten så har jeg den svarte PRL cardiganen også, den er flott... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) La inn innlegget i orginal tråden, ser nå at denne er for kommentarer Endret 2. februar 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Liker det, thrice Hadde ikke hatt noe imot å få den pakken i posten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå