fkm Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nei, men størrelsene er det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Buksen så kurant ut, men likte ikke skoene. Ser kanskje bedre ut på. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja jeg vil si de ser mye bedre ut på, var ikke før jeg fikk prøvd de at jeg i det heletatt vurderte å kjøpe de. Eneste som er litt dumt med slike sko er at føttene mine ser enda større/lengre ut. Litt kjedelig når de er ganske store i utgangspunktet. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Likte ikke buksene noe spesielt. Skoene var jeg heller ikke noen fan av, men de ser vel bedre ut på beina regner med. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Synes skoene var fine, The_Darkness, men jeansa minnet meg litt om et par jeans som blir brukt til arbeid desverre. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Likte heller ikke buksene, men syns skoene var riktig kule. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Takk for tilbakemeldinger. Skjønner at noen av dere ikke er helt fan av buksa, var litt skeptisk selv Den er mye lysere enn hva jeg vanligvis går i, men tenkte at det var greit å ha en lysere jeans når sommeren kommer, pluss at Acne max passer meg utmerket, så da falt valget på denne. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Likte heller ikke buksene, men syns skoene var riktig kule. +1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke veldig stor fan av så lyse bukser...men skoene likte jeg bedre, men heller ikke noe å rope hurra for Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Synes buksene ble litt trange etter min smak og skoene var så som så. Men likte fargen på buksen Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Likte ikke fargen, men passformen derimot syns jeg var fint, dog er det litt vanskelig å si uten å se fit pics. Buksen kan godt bli alt for trang til deg.. Skoene likte jeg ikke i det hele tatt. Endret 1. februar 2010 av shoop Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Burberry trench til 5000 er ikke crap! Hehe, hjelper ikke helt om du må få hele trenchen sydd om pga størrelsen da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Charles og jeg var på S&S i stad, og det er fortsatt en del trencher i ganske normale størrelser på 50 % igjen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nå skulle jeg bodd i Oslo! Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Norbit: T-skjorta var grei, samme var henleyen . Buksene derimot, var mindre pene mtp de hvite strekene bak. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Norbit: Fet tee, men buksa likte jeg ikke. Kan sikkert poste det andre du kjøpte også. ;D Endret 1. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Da blir det date på meg og S&S i morgen ja. Norbit: Likte ikke buksen og tskjorten, men den tynne genseren var pen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fet tee, Evisu-jeans er ikke min greie. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Likte ikke logoen på lommene, ellers ser buksene kurante ut. T-skjorten er bob-bob, pleier ikke å gå med t-skjorter noe særlig, annet enn v-halser, så jeg hadde nok ikke kjøpt den. Henleyen er brukbar, men er generelt litt skeptisk til slike. Kunne for all del vært verre! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Norbit runde 2: Likte buksene og ullgenseren. Den grå v-halsgenseren var ok, men litt kjedelig. : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå