Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, jeg er 188, og på den tiden veide jeg rundt 92-23 kg. Da sier det seg selv at jeg ikke så ut som han, for jeg hadde ikke så store muskler. Men jeg var ikke så langt unna å ha så markerte muskler.

 

Det er faktisk ikke så vanskelig å oppnå en fettprosent på 5,5 når jeg trente nærmere 30 timer i uken og samtidig har diabetes.

Lenke til kommentar
Pinup: Nekter jeg å tro, du kan umulig veie så mye, men som tidligere nevnt; er det ikke litt risikabelt å kjøpe en trench nå hvis du skal gå ned 10 - 15 til? Forresten er det en beige trench eller en sort du har planer om å gå for?

Jeg veier så mye desverre, men BMIen min ligger på rundt 20 når jeg har gått ned 15 til ca.

Enig i den der, så kan hende jeg venter til sommeren. Har ikke bestemt farge, men den må være nøytral. ;)

Lenke til kommentar

Beige fra Burberry. Det er jo trenchen over alle trencher. Det er mulig du blir mer fornøyd med en annen trench akkurat nå, men du kommer til å angre om 5 år når trenchen du kjøpte deg er håpløst ute av motebildet. Derfor, kjøp en som aldri blir umoderne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...