mikaragua Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 I en periode hadde jeg BMI på 26 og en fettprosent på 5,5 Du var med andre ord ikke så forferdelig langt unna å se ut som denne karen: http://www.podarco.com/fitness/content/view/65/96/ I så fall: Pics or it didn't happen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Lol, jeg er 188, og på den tiden veide jeg rundt 92-23 kg. Da sier det seg selv at jeg ikke så ut som han, for jeg hadde ikke så store muskler. Men jeg var ikke så langt unna å ha så markerte muskler. Det er faktisk ikke så vanskelig å oppnå en fettprosent på 5,5 når jeg trente nærmere 30 timer i uken og samtidig har diabetes. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Men jeg var ikke så langt unna å ha så markerte muskler. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Pinup, Søtt og sjarmerende The_Darkness Kule sokker Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Pinup: Nekter jeg å tro, du kan umulig veie så mye, men som tidligere nevnt; er det ikke litt risikabelt å kjøpe en trench nå hvis du skal gå ned 10 - 15 til? Forresten er det en beige trench eller en sort du har planer om å gå for? Jeg veier så mye desverre, men BMIen min ligger på rundt 20 når jeg har gått ned 15 til ca. Enig i den der, så kan hende jeg venter til sommeren. Har ikke bestemt farge, men den må være nøytral. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Beige fra Burberry. Det er jo trenchen over alle trencher. Det er mulig du blir mer fornøyd med en annen trench akkurat nå, men du kommer til å angre om 5 år når trenchen du kjøpte deg er håpløst ute av motebildet. Derfor, kjøp en som aldri blir umoderne! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Skal innrømme at den fra Burberry er den som frister minst nå ja, men du har nok rett! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Skal innrømme at den fra Burberry er den som frister minst nå ja, men du har nok rett! De er jo helt rå! Sykt keen på en selv, men har ikke penger til det gitt. Satser på å arve bestefar sin etter hvert. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 50% på burberry trench på S&S nå, hvertfall på herreavdelingen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Og de har i str. dverg og troll. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvor ligger S&S? Nedre Slottsgate 8 Kart Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 50% på burberry trench på S&S nå, hvertfall på herreavdelingen Hva ligger prisen på da? 7500,-? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har de salg på S&S enda? Trodde de fikk inn nye varer i dag jeg, og at siste dag var på lørdag? Nå har jeg satt inn alle pengene mine på sparekontoen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Vet ikke jeg, men det kan vel hende de selger ut resten av salgsvarene selv om de har tatt inn nytt. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, sant. Vel, er sikkert bare crap igjen uansett. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Burberry trench til 5000 er ikke crap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå