Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det var var utrolig søtt, Pinup.

 

EDIT: Vil du gå ned 10 - 15 til før jul? Hvor mye veier du egentlig, syntes du så tynn ut, et litt personlig spørsmal kanskje, trenger absolutt ikke svare på det.

Jeg er flink til å kle meg, samt ta bilder, slik at jeg ser slankere ut. :) Hvis man tenker på BMI osv, så vil jeg fortsatt ligge på normalen om jeg går ned 15 kg til.

Lenke til kommentar
BMI har vel sitt bruksområde? Jeg har fått inntrykk av at det kan brukes i enkelte situasjoner, men at det blir avvist som meningsløst fordi det ikke fungerer på ekstremtilfeller at f eks trente mennesker. Det er vel først og fremst for de som ikke trener at man finner den frem?

 

Den tar ikke høyde for hva vekten består av, og det er meget individuelt. Det er stor forskjell på hvordan benbygging man har, muskelandel osv... Men selvfølgelig har den et bruksområde, man må bare ikke stole blindt på den!

Lenke til kommentar

BMI på 26 og så lav fettprosent, Fredrik? Du må ha vært velbygd på det tidspunktet?

 

Stalker som jeg er sjekket jeg også facebookbildene dine, vel profilbildene vel og merke og fant en Manchester United-logo. United-supporter?

 

Burde vel nesten tatt dette i kafèen, men men...

 

Pinup: Nekter jeg å tro, du kan umulig veie så mye, men som tidligere nevnt; er det ikke litt risikabelt å kjøpe en trench nå hvis du skal gå ned 10 - 15 til? Forresten er det en beige trench eller en sort du har planer om å gå for?

Lenke til kommentar
BMI på 26 og så lav fettprosent, Fredrik? Du må ha vært velbygd på det tidspunktet?

 

Stalker som jeg er sjekket jeg også facebookbildene dine, vel profilbildene vel og merke og fant en Manchester United-logo. United-supporter?

 

Tja, jeg trente 2-3 ganger om dagen i ganske mange år, så jeg var jo ikke akkurat i dårlig form :p Og jeg er man-u supporter ja!

Lenke til kommentar
BMI har vel sitt bruksområde? Jeg har fått inntrykk av at det kan brukes i enkelte situasjoner, men at det blir avvist som meningsløst fordi det ikke fungerer på ekstremtilfeller at f eks trente mennesker. Det er vel først og fremst for de som ikke trener at man finner den frem?

 

Den tar ikke høyde for hva vekten består av, og det er meget individuelt. Det er stor forskjell på hvordan benbygging man har, muskelandel osv... Men selvfølgelig har den et bruksområde, man må bare ikke stole blindt på den!

Nettopp, den tar ikke hensyn til om mye av det er muskler fordi den ikke skal brukes av folk som har en del muskler. Jeg får i hvert fall inntrykk av at den finnes for å vise feite mennesker nøyaktig hvor feit de er. Personlig vipper jeg alltid på grensen mellom normal og undervektig, aka perfeksjon.

Lenke til kommentar
BMI på 26 og så lav fettprosent, Fredrik? Du må ha vært velbygd på det tidspunktet?

 

Stalker som jeg er sjekket jeg også facebookbildene dine, vel profilbildene vel og merke og fant en Manchester United-logo. United-supporter?

 

Tja, jeg trente 2-3 ganger om dagen i ganske mange år, så jeg var jo ikke akkurat i dårlig form :p Og jeg er man-u supporter ja!

 

En United supporter kaller aldri laget sitt for man-u ;) Så vet du det også! Men du ser da ikke så beef ut på profilbilde, bare kondis du trente? Eller alternativ trening med fru'en?

 

Er enig med resten av gjengen om evisu buksen.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
Haha, da er vi nok ganske like kroppsmessig. Jeg er et par centimeter høyere (183-184) og 63 - 65 kg. Fikk forresten ikke svar når jeg spurte i tråden sist, tror jeg, Dorian. Palestinaskjerf pga. det politiske budskapet eller bare fordi du liker hvordan det ser ut?

Jeg liker hvordan det ser ut. Hadde det vært et politisk budskap hadde jeg neppe eid 4-5 av dem i forskjellige farger og mønster. Her er et eksempel på et palestinaskjerf jeg bruker ofte, den er myk og god mot huden og når jeg knyter den sånn så passer den perfekt i åpningen av de fleste jakkene mine. Om sommeren kan jeg gå sånn med tskjorte og et større skjerf som er knytt litt halvveis. Det er selvsagt ikke nødvendig med skjerf når det er tskjortevær, men jeg har heller ikke behov for belte, seler, hatt eller armbåndsur - det er jo bare pynt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...