PatSharpX Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sir: Likte ikke jeansene. For baggy etter min smak, dessuten er ikke den store skinnlappen og logoen på baklommene særlig pent. What he said. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kavinsky summerer det ganske godt opp. Håper forøvrig du kjøpte noen som passet i lengden, ser lite bra ut med 20cm bukse krøllet rundt skoene. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Takker. Resten av antrekket kommer, men må ned til ei venninne å hente beltet mitt først. Ble en aldri så liten strip tease i natt.. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Haha, skjer ikke. Håper jeg hvert fall. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Kavinsky summerer det ganske godt opp.Håper forøvrig du kjøpte noen som passet i lengden, ser lite bra ut med 20cm bukse krøllet rundt skoene. Ja, den sitter perfekt. Syns ikke den er så baggy. EDIT: Morro med tilbakemelding. Skal se på Nudie og Acne neste gang. Endret 31. januar 2010 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sir Zu Zwat: Var desverre ikke noe fan av jeansa. Misliker sterkt logoen til Evisu bak på lommen. Men liker det at du skal ta en titt på Acne og Nudie neste gang. Etter hva jeg har sett har de en del fine jeans (Acne Max Rew og Nudie Thin Finn f. eks). Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ser ut som ingen liker den her. Ja, liker Nudie veldig godt. Utrolig tøffe jeans. Hører dem sitter jævlig godt også. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Eier ingen jeans fra verken Acne eller Nudie, men har prøvd Thin Finn, og kan si at den satt veldig bra. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ser ut som ingen liker den her. Det kan ha noe med de meterstore logoene på baklommene å gjøre... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Ser ut som ingen liker den her. Det kan ha noe med de meterstore logoene på baklommene å gjøre... Har forstått det. Det er ikke det beste kjøpet jeg har gjort. Tenker det blir en Nudie Regular Alf eller noe i den duren neste gang, som ikke blir om så lenge. Endret 31. januar 2010 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Ja, jeg tror det er som fkm sier. Heldgivis var den ikke så ille som mye annet fra Evisu. Endret 31. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nei det var ikke det verste jeg har sett derfra Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ha ha. OK. Tror ikke Evisu er merket for meg etter å ha sett det der. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nei, da er Ed Hardy et bedre valg. Haha, neida, men er enig med deg. Evisu er ikke akkurat jeansmerket man burde sikte etter. Heller litt mer stilrene merker som Nudie eller Acne da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå