Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Kavinsky: Likte buksen, men er hvit jakke det mest praktiske når man står på ski? Det er jo nesten som kamuflasje. Brillene synes jeg ikke var spesielt pene, men det er ikke så mange skibriller som er...

 

Ang. sterke farger i trekket. Forferdelig mange stygge ski/brett som blir produsert. Det finnes ingen grense for hvor skrikende farger de bruker i designet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Vi får håpe du ikke får bruk for den :)

 

Hvorre:

De var ikke spesielt pene, med tanke på designet, men den mest nøytrale delen er heldigvis vendt opp.

 

Her er eksempel på ski jeg ikke liker:

 

p1020761.jpg

 

Lenge siden sist jeg så på mine egne ski, så de var ikke så pene som jeg husket :blush:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

5168-dynastar-legend-galerie.jpg

 

Det skal jo sies at kvalitet kommer fremfor design når det gjelder ski.

 

Edit: fkm: De får stryk når det gjelder design :p

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Så et meget enkle par ski igår, husker desverre ikke hvilket merke, men de var hvite med kart over undergrunnsbanen i Stockholm og Stureplan i midten :p Enkle og pene ski. Men det er heller ikke til å skyve under en stol at twintip-ski ofte har mye farger og mønstre i og med at de er utviklet for jibbere som ofte har en stil som passer de skrikende fargere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

^^ Det er mye stygt blandt de tøffeste i bakken, men noen av dem er sykt gode.

 

Tøffeste (tur)skiene

 

110611L.jpg

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Jeg er litt sånn at jeg liker forskjellige stiler, både i bakken og utenfor. Kan synes rocka stil, knæsje farger og preppy er awesome, bare det er gjennomført. Spesielt i bakken liker jeg gutter som har en gjennomført stil med knæsje farger og kult brett/kule ski.

Jeg likte brettet ditt. :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...