Dorian Gray Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er vel en forskjell på å skrive "Den burde vært en tur til skredderen" her på forumet og å faktisk ta den med til skredderen. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tar du jakken til skredder for at de er 5 millimeter for lange? Høres ikke så mye ut, men man ser(på nærhold) og kjenner forskjell. Nei, haha. Du ser eller merker ikke en forskjell på 5 millimeter. Det er vel en forskjell på å skrive "Den burde vært en tur til skredderen" her på forumet og å faktisk ta den med til skredderen. Ja, det er vel som du sier. Lenke til kommentar
SML Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Les: (på nærhold). Jeg vil påstå at man ser forskjell på en halv centimeter på nært hold, men om det er avgjørende for utsendet av antrekket er en annen sak. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg leste hva du skrev. 5millimeter har ingenting å si, det er ingen som klarer å se forskjell. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Altfor baggy jeans for min smak. Men ellers ser det greit ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ser greit ut, sett bort i fra jeansa.. Rådenim er tingen. Lenke til kommentar
FredrikL92 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Likte jakka godt, Thrice, men har dessverre ikke sansen for den typen bukser. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Åjoda, 5 mm kan faktisk ha en del å si når det gjelder ermelengder. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 __. Det er så langt 5 mm er, så jeg drister meg til å si nei. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er mye om vi hadde snakket om dressjakke og blazer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Som bebeluv sier, på en dress eller blazer hadde det gjort en forskjell. På en jakke blir det ikke så farlig at det gjør noe imo, ikke noe jeg hadde giddet å ta til skredderen hvertfall. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er mye om vi hadde snakket om dressjakke og blazer. Hm, bare om ermet på skjorten er 5mm for kort så den ikke stikker utenfor ermet på jakka vil jeg si. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ermet på dressen skal være så kort at man viser 2-3 cm av mansjetten når skjorten er i riktig lengde. Er den noe særlig mindre enn 1 cm cuff ser dumt ut, så det er små marginer. Med jakke er det litt annerledes, for den skal dekke over det man har under uansett.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er vel en forskjell på å skrive "Den burde vært en tur til skredderen" her på forumet og å faktisk ta den med til skredderen. Jeg pleier å måtte levere mesteparten av dresser og tøyjakker til skredder fordi armene mine er kortere enn skuldrene mine er brede. Det samme gjelder tøybukser. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nikkor: Første hadde vært mye penere uten logoen. Den fra NN07 ser bra ut! Pistolen: Liker ikke sømmene på den, som går over brystet/nakkeregionen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Nikkor: Første hadde vært penenre uten logo, som Henrik c sa. Hadde også sett bedre ut med ei skjorte under! NN07 antrekket var pent. Pistolen: Likte ikke mye med den, ser ut som noe jeg kunne hatt under jakken når jeg er i trkket. Sømmene som henrik c sa var merkelige, og virket veldig "sportslige". Endret 29. januar 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nikkor: Liker shawlen, half-zipen var som du sa logoflash(i tillegg til de røde stripene på armene) Pistolen: likte ikke den firkantete sømmen ved glidelåsen, men kunne til nød brukt den Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kavinsky, du er vel en av de på carving? Brillene er forøvrig kule. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Fett, Kavinsky! Var det dyrt? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Enn så lenge er jeg faktisk på snowboard, men det står et par telemarkski og venter på meg hjemme hos mor og far! Har ikke fått stått så mye de siste årene, men er blitt veldig tent igjen i det siste. Hvorre: Ja, det ble litt dyrt. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå