thrice Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Da må du komme på treff Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Jeg mener da å ha sett et bilde av deg på facebook i seiljakke på land, fredrik Jepp, det stemmer! Til mitt forsvar skal det sies at jeg var i ferd med å gå de 300 meterene fra huset ned til båtplassen vår, med seiljakken på, så jeg slapp å ta med meg skift Det syns jeg kan godtas, særlig siden jeg ikke går forbi mer enn 4 hus på veien, lol Endret 26. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Da må du komme på treff Har jo sagt at jeg er med om det blir noe i sommer! Om det ikke kommer i veien for andre ting, vel og merke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Så du det ene bildet så du vel det andre hvor jeg satt på en brygge og din nisse Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Liker det, AnewZ Så du det ene bildet så du vel det andre hvor jeg satt på en brygge og din nisse kan jeg ikke huske Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Thrice ser vel bare det han vil se... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 En av mine mange positive egenskaper Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Likte antrekket pinup, dog ikke støvlene, men det er jo diskutert alt Det hender at jeg går med seiljakken min på land, men som oftest er det under seilturer, feks under færdern. Må vel også nevnes at den ble brukt som regnjakke på hytten i sommer også. Endret 27. januar 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg må si at hat er et ganske sterkt utrykk å bruke om et såpass nøytralt antrekk... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Når ble lilla tights nøytralt? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ok, nøytralt fra hoftene og opp da Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg mener da å ha sett et bilde av deg på facebook i seiljakke på land, fredrik Går god for dette! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Og det er fortsatt et bilde av meg på vei til båten, SÅ STFU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hihi! Pinup: Ser bra ut, støvlene er ikke så pene, men du har jo forklart hvorfor du går med de. Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Thrice: Elsket buksene, grei genser Litt usikker på jakka, dårlig bildekvalitet men det så greit ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Syyyyyyyyyyyyyyyyyykt kule bukser Thrice Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 SML, Det er en 'kort' trench-inspirert jakke. Jeg kan se om jeg får fikset fit-pics i løpet av uken. Den burde vært en tur til skredderen først. Den er 0,5cm for lang i armene. fkm, Stemmer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå