thrice Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Haha, håpa nesten på å komme i "stiler du ikke liker å se"-tråden. At bilda ikkje er større trur eg er like greit. Rødvinsflekkar og hòl på kneet trekker kanskje ikkje så veldig opp? Har eit "pre-bananas" bilde òg. Får sjå om eg legg det opp seinare. Du har lurt oss med så lite bilde Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Var såvidt jeg ikke fikk med meg commenten ang. støvlene, så da skal jeg utelate de. Blazeren så fin ut, men jeg syns ikke den strikkede ble litt for kjedelig til den. Mulig det hadde vært bedre om tightsene hadde vært sorte, for den lilla-fargen syns jeg ikke passet til grått og svart. Et litt mere "prangende" kjede kunne også vært med å sprite opp antrekket. Hvertfall til bruk av blazer utenfor jobbsammenheng. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Du synes den strikkede ble for kjedelig eller at det ikke var kjedelig? Tar kritikken til meg og ser hva jeg kan gjøre til neste gang. Er uenig ang. tightsen though, prøvde sort og det ble rett og slett for kjedelig for meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Pinup: Skal ikke kommentere støvlene jeg heller.. Hadde vært penere med en annen farge på stilongsen, men ellers var det fint Jeg syns btw kjedet var fint til antrekket, ikke bruk noe mer prangende imo. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg mente at den var litt kjedelig Ser skrivefeilen Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg skjønner dere vil kommentere støvlene, men nå som skolen ikke dreper meg like mye, så skal jeg skjerpe meg og rydde litt i skoskapet mitt. Kanskje det titter frem et par nydelige støvletter. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg liker antrekket ditt pinup, men har du seriøst kjøpt 'merkestøvler' Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Joda, jeg slang meg på der for et år siden gitt.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ingen fan av antrekket (mest strikkekjolen/toppen/tingen). Bortsett fra fargen på strømpebuksene ser det ut som noe en dame i 35-40-årene kunne gått med. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 En trend jeg aldri kommer til å forstå meg på Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Her i Asker er fjortisuniformen på våren og høsten Ilse Jacobsen-støvler, seiljakke, tights og brunkrem. Så jeg assosierer ikke akkurat I.J.-støvler med noe positivt Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Psilocybe: Ouch. Thrice: Me neither, men greit å ha Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ingen fan av antrekket (mest strikkekjolen/toppen/tingen). Bortsett fra fargen på strømpebuksene ser det ut som noe en dame i 35-40-årene kunne gått med. Imo kler flere 35 år gamle damer seg pent enn 20 år gamle jenter gjør. Businessoutfit vs tights og brunkrem? Jeg vet hvem jeg stemmer på hvertfall! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tjaa, seiljakka droppet jeg for et par år siden faktisk. Men been there, done that. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Lol, glad for at jeg ikke gikk på den smellen. Seiljakker brukes kun i båten! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg mener da å ha sett et bilde av deg på facebook i seiljakke på land, fredrik Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ey, jeg vil også være med i facebook klubben. Men tror nesten jeg må skaffe meg bilder på face først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå