Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dorian: Jeg hater skjerfet. Skjønner heller ikke greia med solbriller på vinteren. Og lukk opp den nederste knappen på blazeren. Ellers greit.

Det er aldri lysere enn når det er sol og snø overalt, i hvert fall her i Bergen. De forsvinner selvsagt i 15-tiden, men jeg har dem alltid i baggen.

 

Ellers takk for kommentarer, overraskende at enkelte faktisk likte det. ^^

Lenke til kommentar

Jeg har en mening angående palestinaskjerf, hvis man bare bruker det som pynt og man ikke støtter det politiske budskapet det sender. Solbriller om vinteren ser snodig ut fra mitt synspunkt, selv om det faktisk er nytte for det til tider, ellers likte jeg antrekket selv om jeg er enig i at buksen ikke passer helt inn til denne årstiden.

 

@Gnomiz: Flott half-zip, snus er jo stygt året rundt, men det er en annen sak ;)

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Dorian: Jeg hater skjerfet. Skjønner heller ikke greia med solbriller på vinteren. Og lukk opp den nederste knappen på blazeren. Ellers greit.

Det er aldri lysere enn når det er sol og snø overalt, i hvert fall her i Bergen. De forsvinner selvsagt i 15-tiden, men jeg har dem alltid i baggen.

 

Ellers takk for kommentarer, overraskende at enkelte faktisk likte det. ^^

 

Jeg bor i Osloområdet, og her er det konstant overskyet nå om dagen, så jeg tenkte rett og slett ikke på at det kunne være sol andre steder, men in that case er det jo selvfølgelig helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...