Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

AnewZ: Kult med detaljbilder, men blir mye bedre om du har med et oversiktsbilde også. Så greit ut forresten.

Nå ble det enten detalj-bilde eller ingen bilde i det hele, så tenkte jeg skulle poste uansett. Har ingen kamera med selvutløser tilgjengelig for øyeblikket, så da blir det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blant annet at det er vanligere med ferdigknyttet sløyfe, et bredt utvalg av uknyttede sløyfer finner du i særdeles få butikker. Slips derimot, overalt.

Men som sagt, hadde jeg funnet en rød sløyfe som ikke var ferdigknyttet, hadde jeg kjøpt den.

Lenke til kommentar
Blant annet at det er vanligere med ferdigknyttet sløyfe, et bredt utvalg av uknyttede sløyfer finner du i særdeles få butikker. Slips derimot, overalt.

Men som sagt, hadde jeg funnet en rød sløyfe som ikke var ferdigknyttet, hadde jeg kjøpt den.

Så det er ikke like ille som ferdigknyttet slips siden man finner ferdigknyttet sløyfe over alt? Makes no sense.

Om du ikke finner sløyfer så handler du på feil plass.

Lenke til kommentar

Du bor i Oslo? S&S har da garantert sløyfer, Kamikaze, Eger, Paleet, Tatler, og andre siden av Paleet som jeg ikke husker navnet på. The Darkness kjøpte en lekker sløyfe for ikke så lenge siden, du kan også spørre han. Er altfor lenge siden jeg har kjøpt mine.

Ble kanskje feil formulert. Det hadde ikke blitt tacky om sløyfen kom på plass. Dessuten synes jeg den rødfargen ble altfor drøy for dressen. Noen mørkere nyanser hadde sett mye bedre ut, den skriker for mye. Dressen ser ut som sitter godt, bortsett fra at dressjakken var altfor kort.

Lenke til kommentar

@bebeluv: Har vært på alle butikkene du snakker om. Darkness sin var fra Amanda Christensen, som min, og jeg var flere steder som førte det. Ingen av dem hadde en rød, uknyttet sløyfe, og bare én hadde en knyttet en.

Lets agree to disagree :)

Resten: Takk :)

Endret av Jonas.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...