Spetz Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ikke fan av skinnhansker. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 De skinnhanskene så altfor store ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ikke fan av skinnhansker. +1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Skinnhansker kan se bra ut det, men enig i at disse kanskje var litt store. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ser litt store ut ja. Hvis du bestemmer deg for å se på noen nye, så kan det faktisk være mulig å se på damemodellene, da de ofte har et mye bedre snitt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Likte ikke hvordan skinnhanskene så ut på fingertuppene, så veldig firkantet ut. edit: og litt for store. Sømmen nederst under hansken var heller ikke noe spesielt fin. Endret 10. januar 2010 av SLars1 Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kan hende det er bildet som gjør det, men de er ikke alt for store... Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det ser sånn ut hvertfall Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Helgah: T-skjorten ødela for mitt vedkommende. Syns den roter til antrekket, dessuten blir håret litt forstyrrende. Hadde vært bedre om du satte det opp, evt. sensurerte ansiktet og rettet opp hodet. Litt usikker på hva jeg syns om jakken og kjolen også, blir litt for mange "forskjellige" stiler syns jeg. Endret 10. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Likte ikke underdelen, Helgah. T-skjorten og jakka syns jeg funka sammen, men trenger en annen underdel. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Helgah: Tror det ville passet bedre med f.eks skinntights eller en tøff jeans til skinnjakka og t-skjorta som jo passet godt samme. Jeg får et inntrykk av litt forsiktig rocka stil av jakka og t-skjorta, men inntrykket ble litt ødelagt av underdelen. Endret 10. januar 2010 av FVL Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Piranha: Okei tee, stygg jakke, nice jeans (hvor er de kjøpt? linky? ) og greie sko som hadde vært bedre uten den sirkelen på siden. Synes stilen din virker fet. Link til jeans Cheap Monday har også et par sorte chinos som er sykt fete til en billig penge inne på siden. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det blir litt rotete, Helgah. Dessuten ser jeg ikke helt poenget med å dra i klærne når du tar bilde, da får vi ikke sett noe særlig til passformen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Helgah, litt rotete som de andre sier. Du med hanskene, det er meget mulig at de ikke er for store, men i så fall er det utrolig tykt for. Uforede hansker er mye penere. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Piranha: Okei tee, stygg jakke, nice jeans (hvor er de kjøpt? linky? ) og greie sko som hadde vært bedre uten den sirkelen på siden. Synes stilen din virker fet. Link til jeans Cheap Monday har også et par sorte chinos som er sykt fete til en billig penge inne på siden. Takk for linken. Bare sykt irriterende at de akkurat ikke har størrelsen min. Jo, forresten, det hadde dem visst. Da skal jeg bestille dem en dag! Hvordan var frakten? Endret 10. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Fant det ut. Skal bestille buksene på fredag tenkte jeg da. Minn meg på det? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hehe, prøve på det vel. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Helgah, litt rotete som de andre sier. Du med hanskene, det er meget mulig at de ikke er for store, men i så fall er det utrolig tykt for. Uforede hansker er mye penere. Jo, enig der, men i -35 så har ikke en pianist lyst til å forfryse fingrene... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Og skinnhansker varmer bedre jo tettere de sitter på hånden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå