Homme Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Har samme i rød fra før av (julegave fra en annen butikk , postet det i bildetråden rett før jul tror jeg) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Buksa fra ToS likte jeg svært godt, thrice. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Likte det faktisk godt Raste, selvom jeg vanligvis ikke er storforbruker av rød selv for å si det sånn. Klarer ikke helt å få inntrykk av buksen ut i fra bildet, den er kanskje ikke like lys som den fremstår? Uansett, fint! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Takk Kan jo si at jeg heller ikke er no storfan av rødt, men syns den passet til skjorta. Så kan du se buksene på noen sider tilbake på bildetråden. På Side 3 elns Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ouch, likte ikke buksen : ( Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Enig. Bortsett fra det ser det bra ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tja, alle har forskjellige stil. Jeg liker bukser som er litt baggy nede ved beina og er litt røffete. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Likte buksen thrice. V-halsen kan jeg ikke si noe om, holdningen til modellen var så ufattelig på trynet at jeg ikke kan si noe om selve genseren. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er ToS Tiger of Sweden right? Likte de klærne ja, Thrice. Men han modellen på det genser bildet, han virket fucka Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Det stemmer Raste. Liker genseren din, btw Modellen spiller ingen rolle. Det er bare en vanlig v-hals i 55% silke og 45% bomull. Jeg falt iallefall for fargen. Det er ikke ofte jeg kommer over noe med en slik rødfarge. Endret 7. januar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kan jeg få lov til å spørre om hvor mye du ga for den og hvor du kjøpte den? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så klart. Jeg kjøpte den på Companys Kristiansand. På 40% kostet den 600 tror jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ok, den var veldig fin + at den så veldig behagelig ut Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Pent thrice Raste: Hold snippene innenfor genseren Ser pent ut bebeluv, ihvertfall det jeg klarer å se Endret 7. januar 2009 av Homme Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Homme, vil det se pent ut på en sånn genser? Prøvde det, men jeg syns ikke det var noe særlig. Kan bare være mine øyner da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ahh, hvorfor tok jeg bilde når Homme hadde svart alt. Men hva mener du med en slik genser? V-hals du tenker på? Som regel det som blir brukt med skjorte under, crewneck ser ikke bra ut med skjorte under. Ble hvertfall første "helkropp" av meg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Om det er meg du spør? Det jeg mente er om det ville sett penere ut med snippene innenfor gensern, men du kom jo med bildet rett etter jeg hadde svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå