Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Skal lete etter deg i Oslo om du tar den tonen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg likte egentlig det meste, men jeg hater kombinasjonen svart og oransje over alt på jord... Og jeg likte egentlig ikke spesielt godt den store M'en på cardiganen... Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Likte buksa og beltet, MRØ, men syntes ikke rugbyen eller cardiganen var så veldig spesielt. Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hilfigergenseren er rød og blå, samme rød- og blåfargen som er i logoen til TH. Men ser at den elendige bildekvaliteten kan få det til å se ut som sort og oransje, ja. Enig i at det ikke ville vært en ypperlig fargekombo. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Whaat? Er det rødt og blått? Egentlig liker jeg slike skjorter best når de er helt plaine uten noen stor logo eller noen striper... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Rugbyen var grei nok, v-halsen er kurant, gitt at den sitter godt på deg. Grei cardigan, hadde nok vært penere uten M-en, og buksene så bra ut. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Buksen så fet ut, keen på samme i burgunderrød. Cardigan så ok ut når den lå der, tror den ser bedre ut på enn der Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Henrik C: Første skjorten fra Acne virker litt døll mens skjorten fra Filippa K ser bra ut. (Har selv sett på akkurat den, hehe.) Grei genser også... Noburo: Beklager for å si det, men du ser litt forvokst ut i både frakken og skjorten, men buksen var bra. The_Darkness: Mindre pen T-skjorte, ok cardigan. MRØ: Digger kordbuksene, grei cardigan/v-hals og belte. Rugyen var OK. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) T skjorte fra D&G Hvor fikk du tak i den? Endret 9. januar 2010 av Piranha Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kjøpt på Retro i Trondheim. Spetz: Fin skjorte det der, den kommer hvertfall til å holde deg god å varm disse kalde dagene. Men var ikke 1000,- litt mye? Denne skjorten burde være mulig å finne på salg. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kjøpte den på en svindyr butikk. Hadde sikkert funnet den billigere en annen plass hvis jeg hadde lett litt før jeg kjøpte den, men det får så være. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Kul skjorte hvis det er en slik stil man kjører, men liker vel den litt mer preppy stilen på gutter. Edit: Den kan vel egentlig funke som preppy også. Men ja, likte den Endret 9. januar 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Digger skjorta, kommer til å se etter den selv Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sorry, Piranha. Det var IKKE mye pent. Eneste som er godkjent er jeansen fra CM. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hehe, er veldig spent på jakka. Om jeg ikke blir fornøyd er det bare å sende tilbake Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jakken og skoene: Likte dem ikke. Tee'en: Ok. Buksa: Digget buksene Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeansene ser bra ut Piranha, ellers var det ikke veldig imponerende. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeansene så jo fine ut de. Ellers er ikke det andre helt min greie. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har handlet inn den nye skinnjakka h&m har fått inn også, så er ikke "jakkeløs" om den andre ikke faller i smak. Man må ta sjanser må man ikke? Er selv skeptisk til skoa og jakka da jeg normalt ikke kler meg i sterke farger, men interessant kan det bli. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Likte det, langt fra min stil, men det var fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå