Bebeluv Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 House of Singles mener jeg har hørt fører Dukes. Jeg kjøpte mine på Enzo i Lillestrøm, som har flyttet til Triaden nå. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Får se der neste gang jeg er i byen, then Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Buksene til Noburu var det siste pene siden de beige chinosene. Frakken likte jeg også, men den satt ikke særlig pent rundt midjen. Sørgelig lite fitpics også. Ingen som fikk nye kamera til jul i år? (k9z) Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jonas: What's not to like? Jeg digger de, sitter godt, penere enn hettegenser og foretrekker de nesten over v-halser. Det er glidelåsen som ikke funker, ser for casual ut. Samme type genser med knapper derimot, liker jeg Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Med en pen skjorte under syntes jeg ikke half-zip er så mye mindre casual en hva en v-genser og skjorte er. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fin cardigan The_Darkness Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tee'n var forferdelig. Cardinganen var pen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Likte cardiganen, men det andre var ikke like vellykket Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Likte cardiganen, The_Darkness, mens t-skjorten er jeg skeptisk til. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Buksene til Noburu var det siste pene siden de beige chinosene. Frakken likte jeg også, men den satt ikke særlig pent rundt midjen. Sørgelig lite fitpics også. Ingen som fikk nye kamera til jul i år? (k9z) Jo! Skal heller ta bilder, men da må du love å ikke kommentere. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Takk for tilbakemeldinger. Cardiganen kan jeg annbefale, den er veldig varm og god. T-skjorten var jeg en smule skeptisk til selv, men den ser bra ut på, pluss at det er en grei skjorte å bruke på jobb. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva jobber du med? Synes at tee-en var sånn småfet. Lenke til kommentar
Destu Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Takk for tilbakemeldinger. Cardiganen kan jeg annbefale, den er veldig varm og god. T-skjorten var jeg en smule skeptisk til selv, men den ser bra ut på, pluss at det er en grei skjorte å bruke på jobb. Hva ligger den Filippa cardiganen på? Evt. hvor mye er den satt ned til? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva jobber du med? Synes at tee-en var sånn småfet. Selger klær, og da er det jo greit å reklamere litt for det man forsøker å selge ;p Hva ligger den Filippa cardiganen på? Evt. hvor mye er den satt ned til?Ligger på 1500,- og kommer mest sannsynlig ikke på salg hos oss hvertfall. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vi har en fyr på forumet som selger klær, så er han nesten ikke aktiv på mote-delen :o Eller har du kommet for å bli nå? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva jobber du med? Synes at tee-en var sånn småfet. Selger klær, og da er det jo greit å reklamere litt for det man forsøker å selge ;p Ja, kan jo være greit det. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva ligger den Filippa cardiganen på? Evt. hvor mye er den satt ned til?Ligger på 1500,- og kommer mest sannsynlig ikke på salg hos oss hvertfall. Det er vel fordi den er fra S/S 10 om jeg ikke tar feil. Over til comments: Henrik: Jeg liker det, det er greit at du kjøpte samme skjorte. Jeg skal ikke en gang ha den på meg på fredag så du kan gå trygt i Oslo. Fin v-hals også. Har en i sort med ganske "stor" v jeg er veldig fornøyd med. Noburu: Liker ikke genseren Buksene var fine Skjorten var for stor, syns heller ikke noe særlig om den sorte detaljen. Frakken kunne som thrice sa, passet bedre. The_Darkness: Digga ikke t-skjorten men liker cardiganen Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vi har en fyr på forumet som selger klær, så er han nesten ikke aktiv på mote-delen :o Eller har du kommet for å bli nå? Hehe jeg prøver så godt jeg kan, men har konkludert med at døgnet har for få timer. Mellom jobbing, utdanning, og generell sosialisering blir det ofte lite tid til å sitte her, desverre. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 The_Darkness: Digget cardiganen. Ser for meg at tskjorten ser bra ut på, i allefall om man har litt brystmuskler. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Henrik:Jeg liker det, det er greit at du kjøpte samme skjorte. Jeg skal ikke en gang ha den på meg på fredag så du kan gå trygt i Oslo. Fin v-hals også. Har en i sort med ganske "stor" v jeg er veldig fornøyd med. Vel, hvis jeg ser deg i Arendal med den blir det bank! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå