Xtra Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Flott skjorte Kavinsky, samt en herlig half-zip (så ikke helt hvem som postet den). Har spekulert litt i å kjøpe meg en slik en men er litt skeptisk til den biten hvor det står "hand wash".. Men jeg skulle gjerne bodd i USA og hatt "norsk" inntekt, da hadde det blitt mye handling fra polo.com. Endret 4. januar 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 AnewZ: jeg kunne ikke ha gått ned til medium på genseren, så hvis du har samme lengdeforhold mellom overkrop og ben som meg tror jeg large kan bli i korteste laget. Beste er uansett å prøve i en butikk, så vet man hva som passer. Og takk thrice, Kavinsky og Xtra Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har spekulert litt i å kjøpe meg en slik en men er litt skeptisk til den biten hvor det står "hand wash".. De fleste vaskemaskiner har et håndvaskprogram som funker greit. Hvis ikke tar det ikke mer enn 2-3 minutter å vaske noe for hånd, så det er ikke akkurat et kjempeproblem Fin skjorte Kavinsky. Likte alt untatt jakken Henrik, men den funker vel til sitt bruk. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Har spekulert litt i å kjøpe meg en slik en men er litt skeptisk til den biten hvor det står "hand wash".. De fleste vaskemaskiner har et håndvaskprogram som funker greit. Hvis ikke tar det ikke mer enn 2-3 minutter å vaske noe for hånd, så det er ikke akkurat et kjempeproblem Fin skjorte Kavinsky. Sant nok... men vet dere sånn ca hva den koster i butikk? Vet ikke om jeg gidder å stresse med Jetcarrier. Endret 5. januar 2010 av Xtra Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 AnewZ: jeg kunne ikke ha gått ned til medium på genseren, så hvis du har samme lengdeforhold mellom overkrop og ben som meg tror jeg large kan bli i korteste laget. Beste er uansett å prøve i en butikk, så vet man hva som passer. Merkelig, tror aldri jeg har opplevd at medium er for kort. Noen gensere i small er for korte, mens andre passer helt fint. Er ofte ermene de er for lange på. (Gjelder også skjorter, har S i så og si alt av skjorter) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kavinsky: 700? Jeg betalte bare 500! Og takk thrice. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Liker det, Henrik, både det nye og det enda nyere Booortsett fra halfzippen, aldri likt sånne.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Liker half-zip jeg, så likte det meste Men vil gjerne se fit pics også. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Bruk de bbcode-greiene du får på bildr.no, ellers sperrer den. Evt. last opp bildene på forumet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fantastisk små bilder Noburu, er nesten umulig å se noe, spesielt når de er såpass mørke. Jonas: What's not to like? Jeg digger de, sitter godt, penere enn hettegenser og foretrekker de nesten over v-halser. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Noburu, Liker ikke genseren Liker buksa Skjorta passer ikke ser det ut som Vanskelig å se på bildet, men jeg tror frakken kunne hatt godt av en tur til skredderen. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 skjorta er kanskje litt for vid, men det er slim-fit fra TOS, og jeg finner ikke noe slimmere (?) enn det :| Frakken sitter egentlig veldig godt i virkeligheten, men bildet ble ikke så bra, agreed. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 skjorta er kanskje litt for vid, men det er slim-fit fra TOS, og jeg finner ikke noe slimmere (?) enn det :| shit. på tide å bulke opp! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg kan garantere deg at Dukes er slimmere, jeg sliter med å puste etter inntak av flere liter med væske. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hvor er de å få tak i? :O Trening kan tas en annen gang Endret 5. januar 2010 av Noburu Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 House of singles, oslo 500 for redlable.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå