Pinup Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Utrolig mange helt random antrekk som har blitt postet mens jeg har vært på ferie, så jeg har tydeligvis ikke gått glipp av det helt store. Det meste så helt greit ut, men også en del mindre pent. Godt nyttår, og vi får håpe nivået tar seg opp et par hakk i 2010... Kan du ikke utdype litt mer angående meningene dine? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nei, ikke når det er to sider med bilder jeg ikke har kommentert... Det gidder jeg rett og slett ikke. Men kjolen din så forsåvidt grei ut den. Så litt billig ut kanskje... Er den i bomull? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Åja, såpass ja. Jepp, billig som fy faktisk.. Er polyester (52%), viskose(40%) og elastan(8%). Ønsket egentlig å kjøpe denne, men hadde ikke råd i det hele tatt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Så billig ut den også. Ikke verdt pengene. Men kanskje den ser bedre ut på. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Så billig ut den også. Ikke verdt pengene. Men kanskje den ser bedre ut på. Fryktelig uenig der. En virkelig nydelig kjole som passet perfekt til nyttårsaften, ser ekslusiv og fin ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Da har ikke du og jeg den samme oppfatningen av hva som ligger i begrepet eksklusiv. Men jeg er enig med deg at den ikke så billig ut, og hvertfall ikke sammenlignet med den du hadde på deg på nyttårsaften. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Utrolig mange helt random antrekk som har blitt postet mens jeg har vært på ferie, så jeg har tydeligvis ikke gått glipp av det helt store. Det meste så helt greit ut, men også en del mindre pent. Godt nyttår, og vi får håpe nivået tar seg opp et par hakk i 2010... Jo vagere kritikken er, jo mindre verdt den er. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da har ikke du og jeg den samme oppfatningen av hva som ligger i begrepet eksklusiv. Men jeg er enig med deg at den ikke så billig ut, og hvertfall ikke sammenlignet med den du hadde på deg på nyttårsaften. Jeg vil kalle den eksklusiv. Kanskje ikke i forhold til Chanel og Gucci, men for meg er den det. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Pen bag, fkm og pen skjorte, Kavinsky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Velding fin bag, Fredrik. Hvilket merke? Liker skjorta Kavinsky. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Pen, fkm. Likte den godt. Kavinsky; så på samme skjorten, men kjøpte den ikke. Lurer nå litt på hvorfor, får vel ta turen innom igjen, for den er pen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Likte ikke bagen. Men skjorta til Kavinsky var nice. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Var noe rart med bagen jeg ikke klarer å beskrive Men fin skjorte Kavinsky, kjøpte selv en sånn med rød farge istedenfor blå Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Henrik C Genser: Meget pen T-skjorte: Er jo en standard t-skjorte, men fargen hørtes fin ut. Litt forandring. Skjerf: Har noe lignende, meget behagelig. Enkel farge Skjorte: Så fin ut Jakke: Ikke noe jeg ville gått med heller, men den gjør nok nytten sin! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Veldig standard t-skjorte ja, men siden jeg allikevel postet og var på RL.com tenkte jeg at det var greit å ta den med. Ikke de mest spennende klærne, med unntak av jakken, men det er nå så. Jakken er for bruk til snowboard og ski, og den ser bra ut med den grå snowboard-buksen jeg har. Kommer nok til å henge i skapet mesteparten av tiden, men når jeg først står på snowboard så kommer jeg til å bruke den. Og den var såpass billig at det ikke egentlig var noe å tvile på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Likte alt unntatt jakken, som jeg har problemer å bedømme pga bildet. Hvordan er half-zipene fra RL i lengden og bredden? Vurderer å kjøpe de på salg på ralphlauren.com, men jeg har aldri prøvd en på meg. (Er relativt høy, 190-195 cm...) og ganske tynn. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Min half-zip er akkurat like lang som en standard piqué i medium, fant jeg ut. Er 183cm høy, så du må kanskje opp på XL for at den skal være stor nok. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 ^Tull. Jeg er 190 og RL pique i M passer meg fint. L blir for langt & stort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Half-zipen er strl medium = piqué strl medium, eller Half-zipen er strl large = piqué strl medium? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå