Jørgen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg synes også det var fint, og beige chinos er så 2010 også Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Men det er ikkje ei bukse som ein brukar på denne tida av året. Endret 3. januar 2010 av Scarn Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg liker også beige chino's, men er enig med Scarn, det er ikke årstiden for det atm. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg liker også beige chinos, men i mine øyne skal det faktisk mye til å for å ikke se ut som en IT-ansatt. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg liker også beige chinos, men i mine øyne skal det faktisk mye til å for å ikke se ut som en IT-ansatt. Tja, disse fra Tommy Hilfiger synes jeg er pene. (I fargen pebble, som jeg synes lignet litt på beige. Ikke aner jeg hva det er.) Sammen med en lys blå eller lys grønn pique om sommeren er drita fint. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg liker også beige chinos, men i mine øyne skal det faktisk mye til å for å ikke se ut som en IT-ansatt. ... som gråter seg i søvn hver natt fordi barnebarna mobber og de moteriktige ungdommene i bedriften kaster hundelort på ham. Hans kone har gått fra ham, og grunnen? Lite spenstige benklær. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Meget deskriptivt, psilo. Har noen vært slemme med deg? Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg liker også beige chinos, men i mine øyne skal det faktisk mye til å for å ikke se ut som en IT-ansatt. ... som gråter seg i søvn hver natt fordi barnebarna mobber og de moteriktige ungdommene i bedriften kaster hundelort på ham. Hans kone har gått fra ham, og grunnen? Lite spenstige benklær. I lol'd Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg ler, men samtidig lurer jeg på om det er noe som er godkjent som ikke innebærer å ta på seg dress hver gang man skal utenfor en dør. Alle kan applaudere en gjennomført dress-stil, det er nesten mer imponerende å se noen gå med hverdagsantrekk som får ros. Alt trenger ikke være "pocket squares". Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nå er denne tråden ment for at brukere skal komme med sin mening om klærene som blir postet i bildetråden. Om min smak tilsier at et relativt anstendig antrekk blir forringet av fargene på buksene, så skriver jeg det. Det var ikke fullt så gale som dongeribukser med dressjakke, men ikke langt ifra. Folk må endelig være uenig. Hverdagsantrekkene i 2009 (både postet på forumet og ute i gatene) var dessverre av ganske laber kvalitet, så det forklarer gjerne manglende ros. Selv om forumbrukerne (med et par hederlige unntak, noen klær seg svært godt) ligger et lite hakk over onepiece/grå joggebukse med strikk og (det som en gang var) hvite Lacoste-sko-bermen, er det også mange antrekk som er direkte utrivelig for øynene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 ^Til en navy blazer, hva er da akseptabelt farge-valg på buksene? Ikke kom her å si svart, hvertfall. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Til en navy blue blazer passer definitivt beige bukser, og enig med AnewZ, definitivt ikke sorte. Kanskje brune. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Mye som passer til en navy blazer. Selv ville jeg helst gått for enten en beige eller grå bukse, men farger som brunt og oliven kan se bra ut og : ) Hvit bukse funker også. Endret 3. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hehe, morsomt bilde Vegiboy ;p Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hvis det er samme som eg har, så er det eit snev av blå i den, men i vanleg belysning ser den heilt svart ut. +1 Tror det er samme som jeg har, og den er veldig mørk blå. Btw, synes det så bra ut jeg. Endret 3. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Utrolig mange helt random antrekk som har blitt postet mens jeg har vært på ferie, så jeg har tydeligvis ikke gått glipp av det helt store. Det meste så helt greit ut, men også en del mindre pent. Godt nyttår, og vi får håpe nivået tar seg opp et par hakk i 2010... Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du kan vel kanskje bidra litt til det du også da, fkm. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hva er ca. pris på NN07 chinosene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå