SML Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 aaaaaaaaaaaaaaah champagne ^Second that, ble litt for mye ikveld.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg er full, men det ser bra ut Kong og Kim" aaaaaaaaaaaaaaah champagne Drøyt digg med champagne fylla i går. Våknet opp på sofaen i dag til min mors forundelse. Liker antrekkene, folkens Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ble aldri champagne på meg, den ene flasken knuste en kompis & den andre bare forsvant. En vennine bar champagnen opp til ei annen vennine, så sa hun at jeg tok den der. Men jeg drakk da ingen champagne, meh. Likte begge antrekkene. Er ikke helt fan av kongkake sitt, men siden det er et nytt år nå og saker så Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det var ikke bare jeg som tok fikk i meg for mye boblevann i går nei... hehehe Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Så fint ut, Pinup! Litt usikker på hva jeg syns om motivet, den gjorde seg jo i all black på det første bildet Fjellräven er lov i -18 syns jeg. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Så fint ut, Pinup! Litt usikker på hva jeg syns om motivet, den gjorde seg jo i all black på det første bildet Fjellräven er lov i -18 syns jeg. Man ser det ikke noe særlig, men det er sorte og hvite paljetter. Men takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kongkake: Slipset ditt ser mye bedre ut enn det forrige! Hva med å prøve å posere litt mer avslappet neste gang? KimNK: Veldig pent. Likte det forrige antrekket ditt også. Pinup: Likte det godt fra siden, men det gråe på kjolen er jeg litt skeptisk til. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kongkake: Slipset ditt ser mye bedre ut enn det forrige! Hva med å prøve å posere litt mer avslappet neste gang? Tenkte det samme, ser ut som om han er livredd Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Haha, joda, skal huske på det. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vegiboy: Pent, men synes dress er et lite must på nyttårsaften. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ser ut som sort blazer, syns det er finere med marineblå. Ellers ser det greit ut, men følerikke at det er veldig nyttårsaften-antrekk. Passer nok bedre på våren og sommeren. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 KimNK: Vakkert! Pinup: Pent, og Fjellräven er fullt lovlig i -18...Selv angret jeg litt på at jeg valgte frakken min, selv om jeg var for full til å kjenne kulden Vegiboy: Føler du bommer litt med lyse chinos... Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Navy blazer og et slips istedenfor sløyfe hadde vært penere imo Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Pinup: Pent, og Fjellräven er fullt lovlig i -18...Selv angret jeg litt på at jeg valgte frakken min, selv om jeg var for full til å kjenne kulden Er glad jeg tok det valget ja, var enten den eller en grå kåpe som virkelig ikke er lagd for mer enn -5. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ser ut som sort blazer, syns det er finere med marineblå.Ellers ser det greit ut, men følerikke at det er veldig nyttårsaften-antrekk. Passer nok bedre på våren og sommeren. Meningen var å kjøpe marineblå, og jeg trodde blazeren var marineblå når jeg kjøpte den... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Få synet sjekket kanskje? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis det er samme som eg har, så er det eit snev av blå i den, men i vanleg belysning ser den heilt svart ut. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Spurte om blå i butikken, og den så litt blå ut da, kanskje det var blåe omgivelser... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Helledussen, beige chinos er stygge og gubbete. Jeg vet at det var hipt og trendy i 2009, men de tok seg virkelig, virkelig ikke godt ut. Bytt dem ut med noe sort, og antrekket blir en million billion ganger penere. Kim: syns egentlig du kunne holdt deg til julaften-dressen. Det var litt mer schwung over den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg likte det, men så synes jeg ikke noe om regler uansett. Nyttårs er dagen hvor man skal kle seg fint, man trenger ikke ta på seg uniformen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå