SML Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Fine bukser, men glidelåsen og fargen på skoene var ikke så veldig pent imo.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Likte buksen. Liker brune sko, men akkurat de likte jeg ikke helt. Var noe med passformen vil jeg tro. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 I motsetning til de over, likte jeg skoene. Merket? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Oliver Sweeney. Det står der.. Lenke til kommentar
Sapos Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har fått kjøpt meg dunjakke nå. Jean Paul, er utrolig deilig å gå med hvor kjøpte du denne jakka? Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Takk for tilbakemeldinger! Skoene er Oliver Sweney ja, kjøpt på Harvey Nichols. Finnes forøvrig i svart og tan, men jeg "trengte" et par brune sko. Får nok et riktigere bilde av fargen på skoene fra bildet av buksa btw, fikk ikke bilde to til å stemme helt. Henrik C, håper på bilder når klærne kommer, det ser lovende ut Endret 29. desember 2009 av geil Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jess, gleder meg veldig! Nå trenger jeg bare et par skjorter til å ha under, men RalphLauren.com hadde ikke noen igjen i min størrelse på salg, så da kjøper jeg heller noen når januarsalget kommer. Bare en ukes tid igjen, gleder meg! Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Rødt imo, men usikker på sløyfa. Ellers så det bra ut Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Rødt, og bytt sløyfe om du har en annen. Men er det en sort dress jeg ser? Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har ingen andre dressløyfer enn denne :/ Dressen er nesten svart. Slik: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvorre: Igjen med øverste knapp. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Henrik: Liker det jeg ser! Har en rød half-zip selv jeg er veldig fornøyd med Geil: Elsker buksen, og skoene var også pene! atsjoo: Jeg syns også rødt! En sløyfe av annen farge ville vært å foretrekke i mine øyne også. Omtrent alle har sløyfer om dager. Personlig syns jeg selvknytte er penest! Hvorre: Som bebe sa, igjen med øverste knapp Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Bare jeg som syntes slipset nesten ble "knokete" eller hva jeg skal si. Knuten er jo gigantisk. Ellers var antrekket med den lilla skjorten greit Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kavinsky, takk for hyggelige ord. Enig i rødt lommetørkle, men jeg ville sett mer av det - en annen brett. Tror jeg er i mindretall, men jeg foretrekker to spisser. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 atsjoo: Rødt tørkle var penest i mine øyne. Grå/brun på grå/brun ble litt grått og kjedelig Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Nice KongKake, rar beltespenne though. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ja, den er litt spesiell. Sær åpne/lukke -mekanisme også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Mye pent, folkens! Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 KongKake: Så ut som skjorta var litt for lang(alkoholen som slår til?), ellers var det fint! KimNK: Lekkert. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Jeg er full, men det ser bra ut Kong og Kim" aaaaaaaaaaaaaaah champagne Endret 1. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå