HOHOHOHO222 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Dorian: Det er vanskelig å se helt hvordan slipset ser ut så jeg skal ikke uttale meg så veldig bastant, men jeg tror ikke jeg helt liker slipset. Fargen ser litt feil ut for min del. Ellers hadde antrekket blitt finere om du brettet ned ermene, kneppet igjen den øverste knappen og strammet slipsknuten. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Dorian: Siste setning i innlegget over. Kim: Latterlig bra. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kim: Ser bra ut, bortsett fra at du burde brukt en halv windsor i stedet for en hel. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Dorian: Stilig! Skulle bare ha strammet slipset litt. KimNK: Ser bra ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Likte det Kim, så meget bra ut. Hvilken klokke er det forresten? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Takk for det. Det er ei Skagen-klokke. Ligg eit bilete i klokketråden. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Dorian, Jeg liker antrekket, men du må legge på deg noen kilo med muskler for å bruke vest og skjorte. KimNK, Meget pent! Endret 25. desember 2009 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kim: Ikke noe å tilføye som ikke er nevnt tidligere. Meget bra altså! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Liker det, Jonas Du kunne dog hatt en tykkere slipsknute. Endret 25. desember 2009 av thrice Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Takk Ja, får lære meg noen nye snart.. Det er for øvrig antrekket jeg skal ha til ballet, bortsett fra mansjettknappene og slipset. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ikke dårlig. Jeg antar du blir en av de bedre kledde ungdommene der. Det er ungdomsskolen? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Håper det Er ungdomsskolen, ja. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 @Jonas.: Hadde jeg vært gammel og far skulle jeg ønske min sønn gikk kledd som deg. Ingen ting å utsette på det, meget pent! @snaffle: Sexxxy Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Jonas, ganske pent edit: Snaffle, likte ikke lommeboka. Endret 25. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 snaffle, Pen lommebok Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jonas: Finner ikke noe å pirke på, ser veldig bra ut. Snaffle: ser bra ut. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 KongKake: Pent. Dorian Gray: Pent. KimNK: Perfekt. Jonas: Pent, men liker ikke slipset. snaffle: Liker ikke lommeboken. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jonas: Så meget pent ut, men litt kjedelig kanskje. Når du bruker mørk dress og hvit skjorte er det ofte pent med litt farge på slips eller lommetørklet (helst slipset imo, liker best hvitt PS). Du burde også ha litt mindre av lommetørklet synlig. Men alt i alt ser det kjempebra ut! Snaffle: Hvor bestilte du fra? Likte den meget godt, og trenger en ny enkel lommebok selv... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 KongKake: Pent. Takker. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Snaffle: Hvor bestilte du fra? Likte den meget godt, og trenger en ny enkel lommebok selv... Takk for hyggelige kommentarer http://www.makr.com/wallets Anbefaler merket. I tillegg til at varene er fine har de god kvalitet og pris. Det er ikke negativt at det kun lages et lite antall av dem heller. Men hvis du vil ha noe derifra så må du være rask, da de fort blir utsolgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå