Kavinsky Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg er Kavinsky, det er alt hun trenger å vite Well, enough with the off topic. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvorre: For stor genser og det hadde blitt penere med en skjorte under. Buksen ser bra ut. Fyren med blomsterskjorten osv: Likte ingenting. Kavinsky: Litt vel sleazy italiener for min smak det som fkm så fint sa det. Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Likte ikke skoene noe spesielt, men jeg likte buksene Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Stygge sko, fine bukser. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Buksene ser bra ut. Skoene er jeg litt usikker på, er det samme som er på buksebildet? Isåfall var de mindre pene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Skoene er jeg litt usikker på, er det samme som er på buksebildet? De på buksebildet er jo Converse, hvordan klarer du å blande det? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Godt gjort hvertfall. Men buksa var fin. Skoene var helt greie. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Skoene er jeg litt usikker på, er det samme som er på buksebildet? De på buksebildet er jo Converse, hvordan klarer du å blande det? Kombinasjonen av å nettopp ha stått opp og ikke fått på briller er ikke alltid like god. I mitt forsvar var begge sorte med hvit såle Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Likte både skoene og buksen, Overdox. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Takk for tilbakemeldinger folkens Er godt fornøyd med buksene ja. Synes selv skoa var penere IRL enn på bilde, så er fornøyd med de og Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ikke veldig fint Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nice KongKake, likte ikke slipset though Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Kongkake: Ja, du prøvde ihvertfall Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nei, skulle ønske jeg fant noe bedre. Men det var det beste jeg fant i pappas skap, og jeg fikk ikke kjøpt et slikt slips jeg ville ha her om dagen. Ellers takk. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Kong: Slipset ødela for mitt vedkommene ellers så det akseptabelt ut Dorian: Selv ville jeg kneppet kragen igjen og dratt til slipset. Kanskje også en langermet skjorte ville vært å foretrekke. Sånn rent bortsett fra det syns jeg vest, skjorte og slips er fint på julaften. Må også legge til at jeg syns du ligner på Sondre Lerche. Litt i alle fall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er langermet skjorte, jeg hater bare ermer. Noen klarer det, jeg må brette dem opp. Kim: Snazz city. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå