Henrik C Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 @Robbie: Veldig pent, men er det en piqué eller en skjorte du har under? Syns den virket så tykk i stoffet. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Akkurat en slik type genser jeg ser etter, hvor og hvor mye? Før i tiden var jeg virkelig nekt til alt som kunne ligne på strikkegensere, men det finnes jo faktisk en del fine. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 @Robbie:Veldig pent, men er det en piqué eller en skjorte du har under? Syns den virket så tykk i stoffet. Jeg kan ikke forestille meg en pique til den genseren. Håper det er en skjorte. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Ser faktisk ut som en pique. Genseren er fin, men funket ikke i mine øyne med pique under, og likte ikke fargesammensettningen (Kan hende bare jeg som ser fargene dårlig, men piquene ser veldig lysegul ut?) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) @Robbie:Veldig pent, men er det en piqué eller en skjorte du har under? Syns den virket så tykk i stoffet. Den er tykk, ja - det er ikke en vanlig piqueskjorte (og den er heller ikke gul ). Sorte bukser, hvit og tykk langermet polo og en tykk grå genser over; tre farger som passer ypperlig sammen og tre plagg som passer bra til late dager på kontoret. Hadde en tynn skinnjakke over og holdt varmen fint. -- bebeluv: Har vi sett deg i bildetråden før? Endret 22. desember 2008 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nope, hvordan det? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nope, hvordan det? Antar både Robbie og jeg vil se noe bilder Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Som sagt, antrekket er pent helt opp til v-halsen begynner,det er kombinasjonen av genseren og piqueen som ikke ser veldig pen ut i mine øyne. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Her kommer min mening, jeg likte best Bilde 3: Filippa K cardigan, S&S. 1100?,- Filippa K tee, S&S. Bra Snaffle. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Likte antrekkene snaffle spesielt cardiganen Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Merklig at ingen kommenterte fargene i bakgrunnen. Jeg trodde alle kom til å si noe jeg Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Merklig at ingen kommenterte fargene i bakgrunnen.Jeg trodde alle kom til å si noe jeg Jeg tenkte tanken, men lot det ligge :!: Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 "Du er gay, du har rosa vegg og går med dyre klær" Fint antrekk, det siste der. Enkelt og pent. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Den er selvfølgelig veldig pen McMuffin. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kan slenge meg på de over her, veldig pen jakke. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fan mange av dere ser jævla bra ut. Tenkte jeg bare skulle si det Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Da matcher vi bebeluv (skjerfet) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hehe, hvilken farge kjøpte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå