fkm Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Fryktelig skjorte og mansjettknapper. Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Blomstene i skjorta var _grusomt_ Mansjettknappene var like ille, om ikke verre. Dressen derimot, var grei. Endret 20. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvorre: Grei genser, ser litt stor ut. The_Darkness: Grei dress, hadde vært fint å se bilde av den på deg også. Likte ikke blomstene i skjorta, mansjettknappene burde du kaste. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Takk for tilbakemeldinger, flott å høre at alt falt i smak Anyways, I love it! Livet er jo for kort til å kjøre en konservativ stil, så da er det bare flott med litt farger og blomster Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg likte faktisk mansjettknappene jeg... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Knepp opp skjorten din gutt, du ser ut som en sleazy italiener. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Knepp opp en knapp til, ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Heter det ikke "kneppe igjen"? Er forøvrig helt enig. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Knepp opp skjorten din gutt, du ser ut som en sleazy italiener. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Heter det ikke "kneppe igjen"? Er forøvrig helt enig. Knepp igjen vil jo si at du tar alle knappene, mens knepp opp sier at du skal kneppe igjen knappene oppover, men ikke nødvendigvis alle. Sannsynligvis dummeste og dårligst formulerte setningen jeg har skrevet, tror jeg tar kvelden jeg. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Heter det ikke "kneppe igjen"? Er forøvrig helt enig. Knepp igjen vil jo si at du tar alle knappene, mens knepp opp sier at du skal kneppe igjen knappene oppover, men ikke nødvendigvis alle. Sannsynligvis dummeste og dårligst formulerte setningen jeg har skrevet, tror jeg tar kvelden jeg. Tja, når vi på min dialekt sier "ta å knepp opp et par knappa, då!", så mener vi at personen skal "åpne opp" et par knapper. Uavhengig av retning. "No bør du kneppe igjen et par knappa!" betyr derimot at man skal lukke skjorta litt mer, men ikke nødvendigvis alle knappene. Beklager OT. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Alt er galt med det gule skjortebildet. Huff. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Alt er galt med det gule skjortebildet. Huff. Skylder på lysstoffrører ang. gulfargen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Urutinert. Skaff deg downlights på badet. Alle vet at det er best å ta bilder i. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Det siste jeg gidder er å pusse opp en leilighet jeg leier Sånn bortsett fra det er jeg enig. Endret 21. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det var en spøk da, lol. Jeg hadde ikke giddet å pusse opp kun for å kunne ta bedre bilder på badet Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Skjønte det, baby Tar selvfølgelig downlights over lysstoffrør anyday. Come to think of it, det er downlights på badet, de er ødelagt bare. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har det i hele huset. Digg. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Har du et rom jeg kan leie? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har et gjesterom ja Men jeg er usikker på hvor fornøyd kjæresten hadde blitt om hun kom hjem fra foreldrene etter julen og fant ut at det var en random person som bor i huset vårt;) Lol! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå