AT1S Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Halla. Hei på deg, ja. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Slutt nå folkens, tilbake til å diskutere bilder Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Hvis noen skal stalke Thrice er det bare å se etter en stoner som kler seg respektabelt. STONER-THRICE! Alexander: Skulle gjerne gjort det, men jeg må kjøpe julegaver i morgen. Og lære meg alt jeg ikke vet om regnskap og budsjettering. Og det er mye. Faen ta FØK. Geil: Ok, da tror jeg nok antrekket var fint. Så bare litt rart ut med de fargene på bildet! Endret 16. desember 2009 av fkm Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Blir alt for bestefar-aktig, særlig slipset og skjorten. Mener det på bakgrunn av brunfargen. Enig med Jonas her, ble litt kjedelig. Kavinsky: Digget buksen! Håper de har den inne på Retro etter jeg får lønn. (den 30.) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Likte buksene du har fikset deg Kavinsky! Og ang uggs og joggis så ja, det er ille. Tenk jeg bor der, så det pager meg hver eneste dag Jeg håper det bare er slik fordi det er eksamen/tentamen tid. Av en eller annen grunn tror folk at det er ok å så sånn bare fordi de har eksamen eller tentamen. Endret 17. desember 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Blir alt for bestefar-aktig, særlig slipset og skjorten. Mener det på bakgrunn av brunfargen. Enig med Jonas her, ble litt kjedelig. Jeg likte antrekket veldig godt, men det passer ikke på hvem som helst, tror det er få det ser riktig bra ut! Kavinsky: Liker buksen veldig godt, meget pen bukse! Endret 17. desember 2009 av FVL Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ble litt vansklig å gjøre seg opp en mening, Jonas. Man så litt for lite, men det lille jeg ser, ser bra ut Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Vet det, tok bare et bilde i farten Takk! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Post et bilde der vi ser mer enn kameraet. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Liker det! Liker også den julebrusen som står bak i hjørnet der Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ser bra ut, er det genseren som er RL? Liker også at det er Hamars julebrus også om jeg ikke ser feil Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ser bra ut, er det genseren som er RL? Liker også at det er Hamars julebrus også om jeg ikke ser feil Ser ut som det er skjorten som er RL. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Genseren er RL, ja. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Steike, trudde det var rød signature på sort RL. Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Nice Jonas, første jeg har sett som klarer å få Shawl-genser til å se fint ut Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvis noen skal stalke Thrice er det bare å se etter en stoner som kler seg respektabelt. STONER-THRICE! ICE BURN Jonas: Enkelt og pent Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Pent Jonas. Ikke fantastisk spennende, men veldig godt med litt aktivitet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Analogue: Hadde ikke sagt neitakk til et større og bedre bilde. Men kan si jeg liker skoene, og at buksa ser ganske så grei ut (hvilken bukse er det?). Om du ikke får fikset et bedre bilde, så kan du finne linker til plaggene. Endret 17. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå