Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Cricket: I likhet med de som postet før meg liker jeg ikke hælen. Både fordi den er i en annen farge, men også fordi det ser mer klumpete ut når den er tykk enn når den er tynn. Bortsett fra det var de ok. Er heller ikke så fan av tykke sokker oppover hælene.

Han som sitter på deg burde du ta med på shopping!

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Cricket: I likhet med de som postet før meg liker jeg ikke hælen. Både fordi den er i en annen farge, men også fordi det ser mer klumpete ut når den er tykk enn når den er tynn. Bortsett fra det var de ok. Er heller ikke så fan av tykke sokker oppover hælene.

Han som sitter på deg burde du ta med på shopping!

Sprøyt! Han har langt mer spennende stil enn mange andre.

Lenke til kommentar
Hadde alle kledd seg som eliten av Mote & Velvære, så hadde ikke hverdagen vært særlig spennende (ser denne setningen kan tolkes litt krass, ikke gjør det). Jeg liker å se alle typer stiler, selv om jeg kanskje ikke er tilhenger av stilen selv.

+1, er selv glad for at alle kler seg veldig ulikt.

 

Der jeg bor/nærområdet.

 

Lenke til kommentar
Hadde alle kledd seg som eliten av Mote & Velvære, så hadde ikke hverdagen vært særlig spennende (ser denne setningen kan tolkes litt krass, ikke gjør det). Jeg liker å se alle typer stiler, selv om jeg kanskje ikke er tilhenger av stilen selv.

 

Et antrekk blir ikke automatisk pent bare fordi det er annerledes.

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig i at det hadde vært utrolig kjedelig om alle kledde seg likt, men variasjon og å skille seg ut kan gjøres på en pen måte. Det er ikke positivt å skille seg ut fordi man er stygg.

 

Det er jeg helt enig i. Men de fleste stiler kan se noenlunde greie ut om personen faktisk gjør noe ordentlig ut av det, og ikke bare prøver seg på et halvhjertet forsøk. Unntak finnes jo selvfølgelig da, slik som de fleste fjortisstiler (alt fra wemo-stilen til joggebukse og Lacoste-stilen).

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig i at det hadde vært utrolig kjedelig om alle kledde seg likt, men variasjon og å skille seg ut kan gjøres på en pen måte. Det er ikke positivt å skille seg ut fordi man er stygg.

 

Det er jeg helt enig i. Men de fleste stiler kan se noenlunde greie ut om personen faktisk gjør noe ordentlig ut av det, og ikke bare prøver seg på et halvhjertet forsøk. Unntak finnes jo selvfølgelig da, slik som de fleste fjortisstiler (alt fra wemo-stilen til joggebukse og Lacoste-stilen).

Til en viss grad, ja. Takler ikke gjennomført goth/guido/soss stil :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig i at det hadde vært utrolig kjedelig om alle kledde seg likt, men variasjon og å skille seg ut kan gjøres på en pen måte. Det er ikke positivt å skille seg ut fordi man er stygg.

 

Det er jeg helt enig i. Men de fleste stiler kan se noenlunde greie ut om personen faktisk gjør noe ordentlig ut av det, og ikke bare prøver seg på et halvhjertet forsøk. Unntak finnes jo selvfølgelig da, slik som de fleste fjortisstiler (alt fra wemo-stilen til joggebukse og Lacoste-stilen).

 

Ja, men det er jo ikke poenget her. Greia er jo at han på bildet så ut som en idiot, variasjon eller ei.

Lenke til kommentar

Jada, han kunne trengt en tur på shopping. Men jeg liker egentlig fyren sånn som han er; uflidd, med hodeskaller og slimete innvoller tatovert på armene og converse-sko som ikke er mer såle igjen på (de har han ikke på seg på det bildet, men nesten alltid ellers).

 

Fyren tatoverte et digert rødt hjerte med "love machine" på rumpa den første dagen vi var på Roskilde i år, og jeg brukte to timer på å følge ham på sykehuset for å få antibiotika. På lørdag var han litt for frampå på et utested, så en ukjent kar knakk fingeren hans på fire steder.

Jepp, han roter seg opp i mye dritt, og man kan se det på ham, men makan til snill og omtenksom mann/gutt skal man lete lenge etter.

 

Jeg liker forresten at hælene på skoa er kraftige. Det er skinnsko som skal være litt røffe, og da passer det seg ikke med stiletter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...