fkm Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Enig med psilo. Det ser pent ut, men det er noe faren min kunne brukt. Well, that's how i roll Neida, ikke noe jeg ville gått med daglig, men til litt mer spesielle anledninger er jeg av den oppfatning at klassisk = penest. Pent, fkm! Korrekt kledd Fint hus har du også! Takk, men det kan ikke jeg ta skryt for, det er nok kjæresten som holder huset i stand Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 fkm, Liker det klassisk til spesielle anledninger. Ser dog ut som du 'gæsser' på bildet. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Pent, fkm, selv om jeg er usikker på om jeg likte fargen på buksa. Skoene var nydelige, og jeg likte skjorta. Brystlomma på jakka likte jeg ikke helt, i tillegg til at den ser litt vel rynkete ut på armene? Og så lurer jeg veldig på hva det er som stikker ut under jakkeslaget på venstresida. Skal det være sånn? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Lol Thrice, jeg har lagt merke til det selv, men jeg gadd ikke ta et nytt bilde! Det er nok bildet som lyver, for jeg "gæsser" ikke Cricket: Jakken er av ganske grov lin, så den blir rynkete omtrent før jeg får tatt den på meg. Det som stikker ut under jakkeslaget skal være der ja. Litt vanskelig å forklare hva det er, men jeg skal prøve; på den andre siden av jakken, under jakkeslaget er det en knapp. Når jeg popper jakkeslaget kan jeg da feste den dingsen til knappen på den andre siden, så jakken blir "lukket" på toppen. Ikke noe jeg kommer til å gjøre, for jeg liker ikke poppa jakkeslag, men en kul liten detalj uansett... Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ah, jeg skjønner. Og den hempesaken gir litt mer mening nå, ja. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Lol Thrice, jeg har lagt merke til det selv, men jeg gadd ikke ta et nytt bilde! Det er nok bildet som lyver, for jeg "gæsser" ikke Det var da enda godt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Du fant ikke en enda større smiley da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Visste ikke at den var så stor for jeg postet den, men følte den understrekte poenget, Hr Fredrik. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Den er grei stoner-Thrice. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Mesha: Likte den greit nok. Ikke fan av slik mønster i stoffet, og stor brun reim på glidelåsen. Men ellers så det bra ut. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ser bra ut Fredrik! Ikke noe jeg ville gått med, føler det blir litt for gammeldags som påpekt tidligere, men absolutt pent! Likte skoene, hvor har du kjøpt de? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Bortsett fra mønstrene i cardiganen synes jeg det var fint, mesha Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Likte ikke kabel mønsteret på cardiganen Mesha. Ellers var det fint Endret 13. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
mesha Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Thanks for feedback. Jeg må si meg nesten enig at det hadde kanskje sitt bedre ut hadde cardigan vært plain eller mindre "grove" mønster. Har ikke tenkt noe særlig over det, men skal ha det i bakhode nesten gang jeg handler;) Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Fkm: Så litt vel "gammelt" ut, som tydeligvis er påpekt tidligere. Mesha: Likte ikke cardiganen. Synes ikke noe om glidelåser på cardigans. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 cricket, Jeg liker skoene. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Cricket, likte ikke skoene. Nå er det på tide å legge seg føler jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå