fkm Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Nå var det vel aldri OT-prat som var problemet in the first place... Det er ikke rart at det kan bli litt mer OT på denne delen av forumet, ettersom det er mange som bare henger her (meg blant annet, jeg har vel 4 poster utenfor motekategorien), og derfor ikke har mulighet til å "bli kjent" med andre på motedelen hvis det ikke blir litt OT. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvorfor er OT så ille? hadde vært en grusomt kjedelig tråd uten OT Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Grusomt kjedelig er kanskje å ta litt hardt i, men imo er det alltid gøy med litt ot, så lenge det ikke ødelegger. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Enig der. Jeg liker å kunne snakke litt OT med de andre brukerne jeg deler interesser med. Det blir et bedre fellesskap av slikt, mener nå jeg. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Bare "kjedelig" da... uansett ser jeg ikke skaden med OT så lenge det ikke kaprer tråden. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Litt OT er greit, det skal jeg nå innrømme, men når det begynner å gå over en side, da er det jo litt drøyt da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Sant, Lars. Vi er da ganske flinke til å kommentere plagg fra bildetråden, synes jeg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Litt OT er greit, det skal jeg nå innrømme, men når det begynner å gå over en side, da er det jo litt drøyt da. Jeg ser ikke helt problemet når det ikke er noen nye bilder å kommentere. Det ødelegger ikke for noe eller noen, og da er det vel heller ikke så farlig? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Antar vi kan begynne å ta OT i cafèen. Regner med at det skulle gå greit for alle? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Dette med å holde seg til topic har litt mer å vise hensyn til alle de som går inn her for å lese kommentarer til bilder, ikke andre ting. Et lite off-topic innlegg eller to er ikke så farlig, men når diskusjonen begynner å ta av med flere innlegg så blir det naturligvis for støy å regne for de som er i tråden for å lese om det tittelen frister med. Nå klarer jeg dessverre ikke helt å se hvordan jeg kan skille det ut, men det er jo også en finfin cafe her inne, der er det vel litt lettere med mer sosialt OT. På den måten får alle stort sett som man ønsker, diskusjonen blir ivaretatt mens denne tråden frister med det den lover. For vår egen del så når noen klager over off topic i en tråd, så må vi nesten bare be dere finne tilbake til tema og håper det kan respekteres Videre diskusjon om dette kan vi jo også fint ta, men gjør det i tilbakemeldingstråden slik at vi ikke kaprer denne om slik (i tillegg til at slike tilbakemeldinger blir lettere å fange opp når den er på riktig sted). Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Du med skoene: Jeg likte dem ikke så veldig godt... Ble litt for store og klumpete. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Du med skoene: Jeg likte dem ikke så veldig godt... Ble litt for store og klumpete. +1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Altfor butte syns jeg, og likte ikke helt ullen på toppen. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ms Opel: De ble for rare. Synes utseendet på hælen, tuppen og pelsen kræsjer, og det er ikke fint sammen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ms Opel, Likte ikke pelsen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nå er ikke jeg flink på damesko, men de var ikke særlig pene. Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) fkm: Så veldig bra ut men er ikke helt sikker på skovalget... Skulle ønske treet vårt så sånn ut på julaften! Endret 13. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Skoene var kanonkule, men jeg syns ikke så mye om resten av antrekket. Det ble litt for gammelmodig for min smak. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Enig med psilo. Det ser pent ut, men det er noe faren min kunne brukt. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Pent, fkm! Korrekt kledd Fint hus har du også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå