fkm Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Litt for mye Obama-feber til at jeg drar til byen nå Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg vil også bo i Oslo Men få opp noen skikkelige bilder Charles! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Bor ikke du i Stavanger, AnewZ? Det er en mye finere by enn Oslo. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ser bra ut, Charles! Likte det grå partiet. Hvem er den fra? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Adam Lippes for Homino Emerito Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Peacoaten så god ut, men gradienten ødelegger for min del. Men bra at du poster Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Bor ikke du i Stavanger, AnewZ? Det er en mye finere by enn Oslo. Men er da faen ingenting som skjer i Stavanger, ikke har vi noen butikker som er verdt å gå innom heller. Utestedene stenger 01:30 for 18-åringer og etter det jeg har hørt så er det bare dritt uansett. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er en mye finere by enn Oslo. Joda, på mange måter. Men en deilig sommerdag på Frogner og Aker Brygge er noe av det beste jeg vet! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Blåskjell og hvitvin på Aker Brygge er ikke å forakte nei. Det er vel bare det at Oslo har blitt mer utrykt hvis man beveger seg fra Stortinget mot Oslo S og videre som ødelegger byen for min del. Ikke det at jeg sliter med det her i Kristiansand uansett. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 ^Stavanger er ingen dans på roser det heller nå lenger, thrice. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Joda. Men oddsen for å bli knivstukket for en kebab eller en pakke sigg er større enn i Oslo. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Takk for kritikk og fine tilbakemeldinger Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Joda. Men oddsen for å bli knivstukket for en kebab eller en pakke sigg er større enn i Oslo. Det er ikke verre enn å holde seg unna styggedommer som kebab og røyk, i tillegg til å holde seg til respektable strøk;) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Sant det, Fredrik. Pleier sjeldent å oppholde meg i strekningen stortinget - oslo s på natterstid uansett. Synes det er litt for mange agressive mennesker der. Skal vel legges til at jeg trivdes på Dattera til Hagen på Grønland. Endret 10. desember 2009 av thrice Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 ^ Jeg har vel vært maks fire ganger på østsiden av Akerselva siden jeg flyttet hit sommeren 2008. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) "Forumet vårt er blitt så dårlig i det siste :( " Får da være grenser til off-topic da. On-topic: Charles: Fin peacoat, men likte ikke akkurat det grå partiet så veldig godt. Endret 10. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Nei. Jeg er ellers ganske konservativ, men jeg er ikke redd for å prøve noe nytt når det kommer til klær. Jeg har ellers fått veldig gode tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 "Forumet vårt er blitt så dårlig i det siste :( " Selv om det er tidlig å si, synes jeg det har blitt en bedre "stemning" her etter det ble tatt opp i den tråden Dotten lagde om hvordan vi kunne gjøre det bedre her. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Joda, men det kan bli enda bedre om ikke alle skal disktuere hvilken by som er best av Stavanger og Oslo i en tråd der man skal kommentere anntrekk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Joda. Det var offtopic. Men jeg ser ikke noen grunn til at man ikke kan holde en hyggelig samtale over nettet selv om det er i feil tråd. Vi har allerede kommentert antrekkene som er postet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå