thrice Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Enig med Xtra. Fine sko! Og en klassisk frakk er ikke å forakte heller. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er Ecco med goretex, 1600kr mener jeg. Så, en av de mange Ecco-forhandlerne rundtom. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Psilo: Ikke så fan av skoene. De nederste 20 cm av frakken din så fine ut. Dressbuksen din er alt for lang. Juliess: Likte det ikke så godt... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Mørket:Likte mansjettene og skjerfet jeg. Multistripe er nice! Godt å høre at vi er flere som deler denne oppfatningen, jeg vurderer å male ene veggen her hjemme i multistripe, men av frykt for å bli kasta ut blir det nok bare med tanken Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Juliess: Det er jo sånn passe greit, men jeg er grundig lei av rutete lange skjortekjoler med belte i midjen og tights. Det er ufattelig kjedelig. Støvlettene likte jeg heller ikke. Sannsynligvis mest pga fargen. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 psilocybe, likte ikke skoene. Litt for firkantet for min smak. bebeluv, det var kult Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Bebeluv: Ser bra ut, men ble ikke overbevist når det kommer til fargene. Skjorten ser ferskenfarget eller rosa ut, og kravetten ser gull ut. Det skjerer litt i mine øyne, men dersom kravetten er beige, som du sier, så ser det nok endel bedre ut. Polkadots er stilig. Psilocybe: Liker skoene, bortsett fra den kantete tuppen. Var av de penere "firkanstkoene" jeg har sett, men hadde fremdeles sett penere ut med rund tupp. Frakken (det man kan se av den) ser pen ut. Juliess: Er ikke så fan av slike antrekk. Heller ikke hvite støvletter om høsten og den rutete skjorten hadde en litt trist fargekombinasjon. Var helt greit. Endret 9. desember 2009 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) @Psilo: Enig med han over @Juliess: Hvite støvletter skriker Øst-Europa i mine øyne i alle fall! Selv om det er støvler syns jeg ikke det blir pent når det går så langt oppover leggene. Digger ikke helt outfiten, sorry. Endret 9. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Må si meg enig med Kavinsky, Juliess. mesha, Kult å se at du poster igjen. Jeg liker det. Men jeg ville valgt en skjorte eller v-hals under cardiganene. Crewneck er formølst og lite stilig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Mørket:Likte mansjettene og skjerfet jeg. Multistripe er nice! Godt å høre at vi er flere som deler denne oppfatningen, jeg vurderer å male ene veggen her hjemme i multistripe, men av frykt for å bli kasta ut blir det nok bare med tanken Ble rett og slett litt forelska i multistrip når du postet bilde av mansjettknappene. Hadde vært kult om du hadde malt en hel vegg slik da. Mesha: Det ser nå bra ut det der da. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Okay, alle var enige om at det var grusomt Hva KAN man bruke sånn sko til, da ? Har ikke kjøpt dem selv, så de svever liksom litt rundt i uvisshet.. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 ^I gjørma på Roskilde gjør de nytten sin. Sånn ellers ville jeg kjøpt noe i en annen farge. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kjøpte dem ikke selv, men da skal jeg ha det i bakhodet om jeg noen gang skal kjøpe meg sko Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Selve peacoaten så fin ut, Charles! Men kan desverre ikke si at jeg digger det grå partiet. Er den fra Mango? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Må si meg enig med Kavinsky, Alexander. Kult å se at du poster! Endret 10. desember 2009 av thrice Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Selve peacoaten så fin ut, Charles! Men kan desverre ikke si at jeg digger det grå partiet. What he said Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det var det gråe partiet som fikk meg til å kjøpe den, jeg synes den har mer identitet enn alle de andre pea coatene. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Umulig å si så mye ut i fra de bildene Alexander, men den så jo fin ut! Jeg er som de andre litt usikker på det grå partiet, men som sagt, et bedre bilde hadde gjort seg! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Umulig å si så mye ut i fra de bildene Alexander, men den så jo fin ut! Jeg er som de andre litt usikker på det grå partiet, men som sagt, et bedre bilde hadde gjort seg! Møt meg i byen da, så får du se den IRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå