Thantophobia Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fy faen, elsker Acne buksene må jeg si. Håper jeg finner dem et eller annet sted i Oslo, bor i Ski så er ikke så langt til Oslo Sole Service i Oslo sentrum fører Acne bukser. Det er også en butikk i 2. etg. på Steen og Strøm som heter Steen & Strøm Man som jeg tror skal føre Acne. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bare jeg som blir uvel av et merke som heter Acne? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Liker navnet jeg Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) stilig skjerf snaffle, prisen var den på?har tenkt å kjøpe et silkeskjerf snart, sett rundt og må ut med ~tusenlapp for et pent et jeg har lyst på. stivt for en student :s Betalte faktisk 650,- edit: sorry for dobbelpost, så det ikke før nå. Endret 3. desember 2008 av snaffle Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Homme, eg likte det første biletet særs godt. Eg er veldig glad i dobbeltspente cardigans. Kva for ein er det? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvordan slips er det Homme? Er på utkikk etter et lignende ett Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Silkeslips fra Santi Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Pent Homme! Du skuffer sjeldent, og dette er intet unntak. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det ser ut til å se bra ut Robbie, men vanskelig å se under frakken Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Ser veldig bra ut, godt å få litt aktivitet igjen. Endret 15. desember 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Slenger meg på de over, antrekket ser bra ut. Mulig å få et i helfigur? Lenke til kommentar
SEO Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Man kan se at den jakken til Robbie er kostbar. Delikat. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ser bra ut Robbiedeluxe Men hvorfor i all verden har du slipset slengt over skuldren? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg må benytte meg av denne tråden til å stille et spørsmål. Jeg føler meg nemlig helt inkompetent for øyeblikket, da jeg ikke klarer å laste opp bilde som annet enn "vedlegg". Bildet vises altså ikke før man har trykket på linken. Hvordan får man bildet til å vises direkte? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ingen her på forumet som gadd å hjelpe meg med det og jeg spurte flere ganger. Endte opp med at jeg måtte kontakte to moderatorer Men det funker bra å laste opp til photobucket.com, og så bruker du bildefunksjonen ved siden av linkfunksjonen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hvordan får man bildet til å vises direkte? Bildet ditt er bmp, da vises det ikke direkte. Lagre det i jpg eller png i stedet. Endret 22. desember 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ein del unødvendige innlegg som ikkje var relevante for tråden er sletta. Vennligst hald dykk til trådens emne. Når det gjeld spørsmålet ditt hans, følg rådet til Mikachu. Ved å bruke eit av dei filformata tek bilete og mykje mindre plass. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det ser ut til å se bra ut Robbie, men vanskelig å se under frakken Takk. Ser veldig bra ut, godt å få litt aktivitet igjen. Takk. Slenger meg på de over, antrekket ser bra ut. Mulig å få et i helfigur? Litt sent nå, kanskje vente til neste julebord. Man kan se at den jakken til Robbie er kostbar. Delikat. Takk takk. Ser bra ut Robbiedeluxe Men hvorfor i all verden har du slipset slengt over skuldren? Nei, det tynne slipset henger som det skal -- det er skjerfet (silke og kamelhår) som er slengt rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå