Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker veldig godt å velge ut litt klær jeg vil ha, velge ut litt klær jeg vet jeg ikke kjøper og leke kjæreste med den søte butikkjenten. "Åh, den kledde du!" "Stille med deg, salgskvinne - du sier bare det jeg vil høre." "KNIS FNIS". Flørt, flørt, jeg kjøper det jeg skal ha og forhåpentligvis er hun forelsket innen jeg finner frem Mastercardet.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli mer og mer sikker på at du har hatt en uheldig erfaring med Jessheim, fkm :p

 

Har du vært på Jessheim?:p

 

Selvsagt. Jeg har flere venner derfra. Jeg har bodd på romerike i flere år.

 

 

Kanskje vi har møtt hverandre, bebeluv :O

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Det kan meget godt hende, ettersom alle Bebeluv så gikk med J&J. Husker jeg ikke feil så er det vel en post fra 06 som indikerer at du gjorde akkurat det. Kniiis* :p

 

 

Hvis du husker en post jeg lagde i 06 blir jeg litt bekymret for at du nå sitter å observerer meg med kikkert fra nabo-blokka :ph34r:

 

Jeg var vel mer en blanding av carlings og snowboard på den tiden. Sto mye på brett.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Kanskje vi har møtt hverandre, bebeluv :O

Håper da ikke det, for alle gutter jeg møter blir forelsket i meg, siden jeg er så good looking. Har ikke lyst å ødelegge livet ditt thrice :)

 

Neida, men det kan godt hende ja. Jeg er å se over alt rundt "her".

Btw, noen som drar på Stravinsky og disse utestedene i Oslo i helgene?

 

Matsemann: Ja, dessverre. Selvfølgelig finnes det unntak. Men det blir som å si det er feilproduksjon på en Louis Vuitton vare. 1 av 1million.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Kan ikke huske sist jeg var inne i en J&J butikk, men det imponerte ikke.

 

Kanskje vi har møtt hverandre, bebeluv :O

Håper da ikke det, for alle gutter jeg møter blir forelsket i meg, siden jeg er så good looking. Har ikke lyst å ødelegge livet ditt thrice :)

 

Neida, men det kan godt hende ja. Jeg er å se over alt rundt "her".

Btw, noen som drar på Stravinsky og disse utestedene i Oslo i helgene?

 

 

Selvtilliten er ikke det ikke noe i veien med nei :p Er ikke på østlandet mer enn 2-3 ganger i året for tiden. Men av steder jeg har endt opp i Oslo som jeg kan huske er Luux, Cosmo når det var, Dattera til Hagen og Living Room. Har faktisk aldri vært på Stravinsky.

Skal sies at jeg har en forkjærlighet til Bare Jazz for dagfyll og annen kos.

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar
Det kan meget godt hende, ettersom alle Bebeluv så gikk med J&J. Husker jeg ikke feil så er det vel en post fra 06 som indikerer at du gjorde akkurat det. Kniiis* :p

Hvis du husker en post jeg lagde i 06 blir jeg litt bekymret for at du nå sitter å observerer meg med kikkert fra nabo-blokka :ph34r:

 

Jeg var vel mer en blanding av carlings og snowboard på den tiden. Sto mye på brett.

 

Jeg husker alt :cool: Er en stund siden jeg har vært inne i en J&J butikk nå, men har sett en god del utstillingsdukker den siste tiden. Skuffer like mye hver gang. Nå sist gang var det cravat de prøvde seg på.

Lenke til kommentar
Er J&J automatisk ille?

J&J er som Ed Hardy, det følger en spesiell stil som jeg og mange andre ikke liker. Hvis det først dukker opp noe fra en av dem som ikke er ille så vil det heller ikke være konsekvent med stilen de kjører.

Og hvis det faktisk skjer, er kvaliteten som oftest såpass dårlig at det ikke er verdt pengene.

Lenke til kommentar
Kanskje vi har møtt hverandre, bebeluv :O

Håper da ikke det, for alle gutter jeg møter blir forelsket i meg, siden jeg er så good looking. Har ikke lyst å ødelegge livet ditt thrice :)

 

Neida, men det kan godt hende ja. Jeg er å se over alt rundt "her".

Btw, noen som drar på Stravinsky og disse utestedene i Oslo i helgene?

 

Matsemann: Ja, dessverre. Selvfølgelig finnes det unntak. Men det blir som å si det er feilproduksjon på en Louis Vuitton vare. 1 av 1million.

 

De gangene jeg er ute på lørdager kan det fort bli Stravinsky, eller Yatzi for den saks skyld. Men som student blir det mye torsdager på meg og er veldig fan av Horgan's.

Lenke til kommentar

Mørket:

Likte mansjettene og skjerfet jeg. Multistripe er nice! :D Det andre er ikke heeelt min stil, men synes det også så bra ut. Buksa var dog "bare" helt ok, som du selv sa. Noe jeg kunne kjøpt om jeg hadde dårlig tid eller var lei av å lete, men ikke 1. prioritet.

 

Bebluv:

 

Synes det så bra ut. :)

Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli mer og mer sikker på at du har hatt en uheldig erfaring med Jessheim, fkm :p

 

Har du vært på Jessheim?:p

 

Selvsagt. Jeg har flere venner derfra. Jeg har bodd på romerike i flere år.

 

Da burde du vel skjønne at jeg nevner stedet når jeg snakker om noe harry?:p

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Kan jeg få lov til å tipse folk her om selvutløseren på kameraet? Selv temmelig gamle SE-telefoner har selvutløser, og hvis man tar den i bruk er det veldig mye enklere å få tatt bilder som viser litt mer enn de nederste 20 centimeterne av frakken. Det å spørre søsken/kjæreste/venner/foreldre om å ta et bilde er heller ikke dumt.

 

Jeg regner med at det ikke er bare jeg som er litt lei av overkropp-bilder tatt i speil og underkropp-bilder i fugleperspektiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...