Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kva heiter sløyfa, anna enn sløyfe? Er ikkje ei vanlig sløyfe på ein måte. Vanskelig å forklare.

 

Det er jo nettopp sånn sløyfe som heter sløyfe.

 

Den andre typen heter ferdigknytt sløyfe (det du antagelig tenker på som en vanlig sløyfe), og er omtrent like stilig som et ferdigknytt slips....

 

Ja, men er meininga at det skal ligge rundt halsen og slenge? Gode dømer?

Lenke til kommentar
Liker det bebeluv. Vet ikke om jeg kunne gått med det selv. Skeptisk til å brenne av 500,- bare for å prøve.

 

Om en mnd kommer salget, er da du slår til ;)

 

Kva heiter sløyfa, anna enn sløyfe? Er ikkje ei vanlig sløyfe på ein måte. Vanskelig å forklare.

 

Det er jo nettopp sånn sløyfe som heter sløyfe.

 

Den andre typen heter ferdigknytt sløyfe (det du antagelig tenker på som en vanlig sløyfe), og er omtrent like stilig som et ferdigknytt slips....

 

Ja, men er meininga at det skal ligge rundt halsen og slenge? Gode dømer?

 

Trenger du virkelig dømer på det? Raskt eksempel, google "Chuck Bass" - Alle sløyfene han har er sløyfer man må knyte.

 

Eller du kan bare klikke her: http://3.bp.blogspot.com/_DvyYQdnG-5E/SrMz...ass+bow+tie.jpg

 

 

Bebe: Likte det! Blazeren så bra ut og fit'en på skjorten så bra ut. At jeg ikke helt digger fargekombinasjonane er subjektivt og det kan tenkes at det ser bedre ut "in real". Er så mye lettere å kritisere over dårlige bilder på nett.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
Trenger du virkelig dømer på det? Raskt eksempel, google "Chuck Bass" - Alle sløyfene han har er sløyfer man må knyte.

 

Nei, men blei berre forvirra. Skulle kjøpe ny sløyfe her om dagen, og då "anbefalte" ho butikkdama ei sløyfe som det der, og ho sa at det var nye moten å la den ligge uknytt rundt halsen..

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
Et generelt tips er å ikke høre på hva butikkselgere sier. De eneste anledningene det er greit å gå med sløyfen uknyttet er på vei hjem fra nach.

 

 

Enig. Enkelte vil selge deg hva som helst for å fylle dagens/månedens kvote. Jeg har et par jeg handler fast av som er ærlige med meg hvis jeg er i tvil.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Trenger du virkelig dømer på det? Raskt eksempel, google "Chuck Bass" - Alle sløyfene han har er sløyfer man må knyte.

 

Nei, men blei berre forvirra. Skulle kjøpe ny sløyfe her om dagen, og då "anbefalte" ho butikkdama ei sløyfe som det der, og ho sa at det var nye moten å la den ligge uknytt rundt halsen..

 

I hvilken butikk var dette? Skandale! Hva blir det neste? At det er den nye moten å knyte slipset rundt huet. Nei, som fkm sier: sånt skjer bare sene lørdager på vei hjem fra nach.

Lenke til kommentar

Kjæresten min jobber i en butikk, og sjefen deres har sagt rett ut at de skal gi f i hvordan folk egentlig ser ut i et plagg, og bare si "du så kjempefin ut" uansett.

 

Edit: AnewZ, det er allerede mote på julebordene til litt shabby butikker i Jessheim-området:P

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Kjæresten min jobber i en butikk, og sjefen deres har sagt rett ut at de skal gi f i hvordan folk egentlig ser ut i et plagg, og bare si "du så kjempefin ut" uansett.

 

Edit: AnewZ, det er allerede mote på julebordene til litt shabby butikker i Jessheim-området:P

 

Jeg skjønner ikke hvorfor ansatte har den instillingen. Det samme sa en butikksjef her nede. Jeg legger iallefall merke til når jeg har på meg noe som ikke kler meg eller passer, og betjeningen sier det er dritkult. Jeg handler ikke i de butikkene jeg opplever det en gang til.

 

Jeg begynner å bli mer og mer sikker på at du har hatt en uheldig erfaring med Jessheim, fkm :p

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...