AnewZ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Alt så bra ut, men mansjett knappene liker jeg ikke helt. Må få se fit bilde av skjorte! Liker meget godt buksen, vurderer den selv. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 The_Darkness Liker det Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 The Darkness: mansjettknappene er fryktelige, og krokodillebeltet blir litt småharry. Resten ser bra ut! Godt å se at du kjøper Swims i sort, og ikke en eller annen skrikende farge! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Som den oppegående personen jeg er har jeg ikke klart å se at denne tråden hører sammen med bildetråden før nå. Go me! uansett, takk for alle tilbakemeldinger, setter pris på forskjellige meninger. thrice: Takker og bukker AnewZ: Fit pic av skjorte kan du få, men akkurat nå er den til vask etter lørdagens julebord. Buksa er helt fantastisk, utrolig behagelig å ha på, nesten så jeg vurderer å kjøpe en til å bruke den som "daffe på sofaen" bukse fkm: For meg var valget enkelt der, utrolig mange stygge farger på swims kalosjene. Ang. mansjettknappene så elsker jeg disse, men så er jeg Paul Smith hore også, og alt med multistripe blir jeg forelska i. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ser bra ut, med unntak av mansjettknappene. Likte de ikke noe særlig. Pen bukse, hvilken modell er det? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Filippa K, Samuel Melange slacks, farge: Grey melange. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kan jeg spørre hva du skal kombinere det sorte lommetørklet med? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg kombinerte det med den svarte sløyfen, grå dress og hvit skjorte nå på lørdag, utenom det har jeg ingen store planer med det foreløpig. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kva heiter sløyfa, anna enn sløyfe? Er ikkje ei vanlig sløyfe på ein måte. Vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg kaller det bare selvknytter-sløyfe, eller self-tie. Det har helt sikkert et noe mer fancy navn, men det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har ikke noe å utsette jeg heller. Litt småskeptisk til mansjettknappene, menmen. Alt i alt bra! Prisen på buksen? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Likte ikke mansjettene helt og skoene var ikke noe for meg, men ellers var det pent. Skulle gjerne sett noen fit pics da. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Takker Buksa koster 1300,- Noe spesielt dere vil se fit pic av? annet enn skjorta, for den er i vask. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 As you wish sir! Møkkete speil. Check! Elendig mobilkamera. Check! Da er vi klare. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kva heiter sløyfa, anna enn sløyfe? Er ikkje ei vanlig sløyfe på ein måte. Vanskelig å forklare. Det er jo nettopp sånn sløyfe som heter sløyfe. Den andre typen heter ferdigknytt sløyfe (det du antagelig tenker på som en vanlig sløyfe), og er omtrent like stilig som et ferdigknytt slips.... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 The Darkness: Veldig mye pent du har kjøpt, likte spesielt masjettknappene som jeg virkelig syntes var litt "freshe". Pen til skjorte og muligens vest, men til en mørkere dress blir den litt vel, "kunstnerisk". Fikk litt Crocodile Dundee vibber av beltet, eller har du virkelig fått flotte klesplagg! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Bebe: Jeg er ikke så fan av rosa skjorter eller kravatt, og kombinasjonen gull og rosa var ikke det peneste jeg har sett... Dressen så jo grei nok ut den, en del småpirk som kunne vært bedre, men som sagt, grei nok. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kravatten er beige. Men takk. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 The Darkness: Veldig mye pent du har kjøpt, likte spesielt masjettknappene som jeg virkelig syntes var litt "freshe". Pen til skjorte og muligens vest, men til en mørkere dress blir den litt vel, "kunstnerisk". Fikk litt Crocodile Dundee vibber av beltet, eller har du virkelig fått flotte klesplagg! Takk for det. Jeg er jo som nevnt PS multistripe hore, så jeg mener personlig at det går til alt! hehe du har vel helt rett når det gjelder at beltet var litt Crocodile Dundee, men hvis det kombineres rett tror jeg det kan bli veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå