Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Du som postet sist: Jeg vet ikke hva annet jeg skal si enn ingen av dem. Og kjøp deg en skjorte som passer.

Jeg er enig. Å bestille skjorte fra nettet går som regel ikke bra. Får finne frem en av de andre skjortene.

Lenke til kommentar

Bah, dere er så kravstore. Greit.

 

Anewz: for stor vest, for lys i forhold til buksen, oppbrettet skjorte.

Matsemann: ingenting spesielt, genseren og snippen ser slapp ut. Uheldig posete over magen.

Slars1: for stor og slapp genser, horisontale, brede striper gir assosiasjoner til Ball/Benetton-gensere fra 80-tallet, beige chinos brukes av fedre i 40-50-årene. Ukneppet skjortekrage gir ekstra minuspoeng.

Anderskilsjika: får litt Hitlerjugend-vibber av det første bildet, og det kan jo være frekt nok til at det funker. Skjorten så ok ut som thumbnail (ingen striper), men i full størrelse ser den ikke like bra ut. Egen farge på snippen og ustrøken skjorte trekker også ned. Bukseselene burde vært én farge. Bilde to trenger vel egentlig ingen utbrodering på hvorfor det ser fælt ut, men siden jeg er i et godt humør: stryk skjorten, stapp den oppi buksen og knepp igjen knappene. Å kle seg som en uteligger er ikke kult.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...