Dorian Gray Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Velkledd 17-åring som hadde hatt godt av å krympe klærene i vask. Det ser bra ut i hvert fall. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ok antrekk, men jeg tror det hadde sitt mye bedre om genseren og skjorta var litt mindre i lengden. Ser ut som skjorta er ihvertfall litt for lang. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 For posete genser, krøllete skjorte, og beige chinos... Eller det teller ikke da, men du har det i klesskapet ditt, det er nok! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er det noe galt med beige chinos? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 og beige chinos... Eller det teller ikke da, men du har det i klesskapet ditt, det er nok! Are you shitting me? Jeg er ingen fan av genseren og det er litt stort. Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 beige chinos... Eller det teller ikke da, men du har det i klesskapet ditt, det er nok! Beige chinos er win! Som sagt, genseren ble ganske posete på bildet, kan sverge på at den ikke ser SÅ stor ut i virkeligheten dog den er litt for stor Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Skjorten er like ille, om ikke verre enn genseren. Edit: Mtp. størrelse. Endret 5. desember 2009 av fkm Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Daså! Da har jeg en handleliste takk for kommentarer! Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hva syns folket forresten om å gå med beige chinos på denne årstiden? Hot or not? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ingenting pent på de siste fire bildene. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Du som postet sist: Jeg vet ikke hva annet jeg skal si enn ingen av dem. Og kjøp deg en skjorte som passer. Endret 5. desember 2009 av fkm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du som postet sist: Jeg vet ikke hva annet jeg skal si enn ingen av dem. Og kjøp deg en skjorte som passer. Jeg er enig. Å bestille skjorte fra nettet går som regel ikke bra. Får finne frem en av de andre skjortene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ingenting pent på de siste fire bildene. Takk for god feedback. ... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ikke ta deg nær av det matsemann, han er sånn mot oss alle (nesten). Lenke til kommentar
mesha Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ingenting pent på de siste fire bildene. Takk for god feedback. ... hehe må sei jeg reagerte på akkurat det samme. Syns det er utrolig lame når folk skriver kun "stygt, hadde jeg aldri gått med etc". Hvor er du konstruktiv kritikk;)? Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Gjerne greit å konstatere hva som ikke er pent og hvordan det kan bli pent. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Bah, dere er så kravstore. Greit. Anewz: for stor vest, for lys i forhold til buksen, oppbrettet skjorte. Matsemann: ingenting spesielt, genseren og snippen ser slapp ut. Uheldig posete over magen. Slars1: for stor og slapp genser, horisontale, brede striper gir assosiasjoner til Ball/Benetton-gensere fra 80-tallet, beige chinos brukes av fedre i 40-50-årene. Ukneppet skjortekrage gir ekstra minuspoeng. Anderskilsjika: får litt Hitlerjugend-vibber av det første bildet, og det kan jo være frekt nok til at det funker. Skjorten så ok ut som thumbnail (ingen striper), men i full størrelse ser den ikke like bra ut. Egen farge på snippen og ustrøken skjorte trekker også ned. Bukseselene burde vært én farge. Bilde to trenger vel egentlig ingen utbrodering på hvorfor det ser fælt ut, men siden jeg er i et godt humør: stryk skjorten, stapp den oppi buksen og knepp igjen knappene. Å kle seg som en uteligger er ikke kult. Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) fjernet/redigerte bort et tåpelig innlegg. Endret 6. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå