fkm Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Anewz: Jeg har sett langt verre. Jeg ville ikke gått sånn selv, men det så, tja, greit ut. Er det en hel windsor? jeg ville brukt en halv i stedet, eller kanskje en pratt. Vesten så i tillegg litt stor ut i midjen, og den var for stor rundt nakken. Den skal egentlig ligge helt inntil kraven. Du har også for lav krave på skjorten. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er en hel windsor, ja. Vesten er ikke nevneverdig stor i midjen, men er litt som du sier. At jeg for øyeblikket i hardtrening vil gjøre at det går seg til Men takk for konstruktiv kritikk, og er enig i det aller meste. Utenom kanskje "Jeg ville ikke gått sånn selv", da jeg faktisk gjorde det. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Likte det der, Anewz Noe ved antrekket gjør at jeg ikke heelt klarer å omfavne det, men absolutt respektabelt! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kjekt å høre da Men er enig, men tenkte jeg måtte poste noe siden det var heller lav aktivitet her inne i det siste! Satser på mer bilder her nå som juletiden starter. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 AnewZ, Jeg liker utgangspunktet, men det er noe som skurrer. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det som skurrer er at vesten ikke er noe pen. Det ser ut som om den er for stor. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vesten er ikke for stor, han er for liten. Jeg har det samme problemet. På tide å bygge litt kasse, tror jeg, før sommeren kommer tilbake. Jeg frykter at "tynn er inn"-moten begynner å dabbe av. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 74kg fordelt på 190cm er ikke akkurat noe å skryte over, nei. Lagt på meg 3kg de siste 3ukene da, treningen har startet. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det kostholdsprogrammet må du gjerne sende meg, Anus. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Huske å veie deg på morgenen da, naken Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Husk snippene innenfor skjorte, og er det pique jeg ser? Ser mye bedre ut med skjorte. Jeg kjører enten skjorte eller ting som ikke gjør at det synes, som store v hals osv under. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Snipper innenfor. Ser ut til å være litt lang i ermene, og liker ikke de hvite detaljene ved ermene. Ser lite av buksen, ellers ser det greit ut! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hei, takk for kommentar. Synes selv skjorte ser bedre ut, ja. Snippene innenfor skjorte, hva mener du? Endret: Kom en kommentar til: Takk. Endret 4. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei, takk for kommentar. Synes selv skjorte ser bedre ut, ja.Snippene innenfor skjorte, hva mener du? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12792268 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Aha, ja, da ser man hvor mye jeg vet. Takk for kommentarer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Enig med resten. Dropp piquen, ta en skjorte. Ellers så var den litt lang i ermene, buksen ser av det lille jeg kan se bra ut. Velkommen til bildetråden forresten, må komme med flere bidrag! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Takk for kommentar. Ermene er dessverre litt lange, ja, men fikk genseren fra en i utlandet, så det lille får gå greit. Buksene er jeg veldig fornøyd med. Aldri hatt bukser som sitter såpass 'tett' før, men liker hvordan de sitter og ser ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Litt for stor genser Lars. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Litt stor ja. Når du skal på fest regner jeg med at de færreste merker "at toppen av skjorten ikke er symmetrisk". Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Lars1: Både genseren og skjorten er for store. Er heller ikke fan av horisontale striper, føler det blir veldig Carlings-fjortis-ish. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå