Bebeluv Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Merkelig design på tuppen. Hadde vært fint med et bilde med buksen over også : ) Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Så bra ut til den buksen. Har sett et par på skolen som har de samme grå til slitte halv-lyse jeans og blå jakke og da ser de ikke ut. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Så kult ut til den buksen der... Ikke noe jeg selv ville gått med, men det er jo en helt annen sak Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg likte skoene, hvor mye måtte du ut med og hvor finner man de? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Lille Vinkel Sko i Majorstuenkrysset. Det var enten 1600 eller 1700, husker ikke helt. Står på hjemmesiden deres Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Så kult ut til den buksen der...Ikke noe jeg selv ville gått med, men det er jo en helt annen sak Sånt liker man! Det er mye jeg ikke ville gått med, men det er viktig å likevel kunne gi ros for gjennomført stil. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Så pen ut GnoMiz, men jeg ville ikke hatt den logoen og påskriften på min peacoat. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Gnomiz: selve jakken så fin ut, men skriften og logoen er Harry Harrysen fra Harryland. Endret 26. november 2009 av fkm Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Skjønner hva du mener, personlig syns jeg ikke det var så ille, men ville egentlig ha en helt plain en. Grunnen til at det ble denne var at jeg syns den så ganske bra ut i forhold til prisen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Enig med de to over, det ødela mye. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Mye var jo litt å ta i, men det merket ødela jo litt da. Ellers var jo jakka fin. Pris og sted? Endret 27. november 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 ZoDz: Skrekkelig. GnoMiz: Likte den godt jeg! Selv om plain er å foretrekke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Mye var jo litt å ta i, men det merket ødela jo litt da. Ellers var jo jakka fin. Pris og sted? Koma i Hegdehaugsveien, den kostet vel 2200,- Er forsovet enig med at plain er å foretrekke, men likte bare den veldig godt, det satt også bra på meg. Syns heller ikke prisen var gal. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ganske pent bebeluv. Jeg er ikke kjempefan av argylemønster, men det funker greit. Jeg regner med at du hadde jakke over? Hvis ikke hadde jeg nok droppet skjerfet, for det er ikke pent uten ytterjakke på. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er pent, bebeluv, men jeg må si meg enig med fkm i at du må ha en jakke for å bruke skjerfet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Er buksen waxed forresten? Ser litt sånn ut, men litt vanskelig å si ut i fra bildet. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Så ganske bra ut bebeluv, men jeg er ikke helt fan av argylemønter jeg heller, synes også at skjerfet så litt kort ut til å gå med hvis du bare har det rundt halsen som på bildet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Kjørte en peacoat over det hele ja, tenkte bare det var dumt å ta det med på bildet. Buksen er ikke waxed, bare jeg som har elendig mobilkamera =P Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Likte antrekket bebeluv, men er ikke så fan av argylemønster som nevnt 1000 ganger ovenfor Fin pea-coat GnoMiz, men vet ikke helt om jeg likte den beige logoen på armen og brystet. Liker det AnewZ! Endret 30. november 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå