thrice Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Jonas. Er enig med deg der. Er litt usikker på hvilken farge jeg ville valg på en helfarget skjorte. Noen tips? AnewZ, Brukte R.M. William bootsene. Glemte å nevne det i det forrige innlegget. Vil gjerne se fit-pic av skoene du postet. Er alltid redd slike sko er klumpete. Endret 10. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kloever: Så grei ut den. Omtrent det beste jeg kunne forvente. Ser i ettertid at det var litt tullete å poste det bildet. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Tror rett og slett jeg hadde gått for hvit, for å få en lys farge i antrekket og dermed en kontrast. Ville i hvert fall ikke gått for en mørk farge, så hvit er nok den som passer best. Edit: Dersom du ikke hadde hatt jakke++ utenpå ville jeg ikke ha byttet Kloever: Er det den som finnes i lilla også? Endret 10. november 2009 av Jonas. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Det burde fungere. Skal teste ut når jeg får tilbake skjortene mine som har vært på utlån(enkelte som ikke burde drikke rødvin på vors). Har bare jakken på til og fra campus, som er ca 25 min gange. Ser jeg fremdeles har mye å lære før jeg blir flink med 'layering' Endret 10. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kloever: Er det den som finnes i lilla også? Jeg vet ikke, men kunne ikke se noe lignende i lilla. Den er forresten mørkere enn på bildet, det meste ble galt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vil gjerne se fit-pic av skoene du postet. Er alltid redd slike sko er klumpete. As you command. Posten er oppdatert. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ser ut til å fungere, AnewZ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Herlige sko! Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ser ut til å fungere, AnewZ Jepp, er ikke mye klumpete hvertfall Analogue: XXL av alle verdens plasser. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Thrice, ser greit ut, men det ble litt mye. Litt rotete hvis du skjønner hva jeg mener.. Og likte ikke skjerfet så godt. Du med genseren, likte den ikke så godt... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Mja, jeg vet at layering skal være barske greier, men med tykke vinterklær ser det vel tettpakket ut. Buksene satt ikke særlig pent, men det gjør stort sett ikke slimfit-bukser uansett. Fæle sko. Helt kurant genser. Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 awesome varm ny genser, ja takk stort bilde edit: kva er egentleg dealen med at folk ikkje postar ansiktet sitt? Mange som ikke vil bli gjenkjent på forumet, personlig foretrekker jeg anonymiteten Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 As you command. Posten er oppdatert. Er det slik du bruker de skoene? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 As you command. Posten er oppdatert. Er det slik du bruker de skoene? Burde jeg ikke ha buksen over skoene, sier du? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg popper tunga. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dorian Gray,Du er ikke fremmed for å kritisere var det jeg mente Jeg likte det, jeg. Layering er fint. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Anewz: Likte ikke skjorta, men genseren var fin. Hvor er den kjøpt? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Liker ikke genseren, ser billig ut i tillegg til at det er veldig mange som har den.. Den er fra H&M^ Ingen stor fan av skjorten heller. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dorian Gray,Du er ikke fremmed for å kritisere var det jeg mente Jeg likte det, jeg. Layering er fint. Takk AnewZ, Jeg liker genseren. Er usikker på skjorta. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Enig med Jonas, liker verken skjorten eller genseren. cricket: Bli kvitt armbåndene hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå