Bob Dick Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Liker det thrice, men skulle gjerne sett et bilde som viste mer av bagen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ser bra ut som vanlig, thrice! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Den nederste knappen på cardiganen skal som regel være oppe Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Bob Dick, Takk. Jeg har postet bilder av baggen lengre bak i tråden. Det er en sort sak fra ToS i skinn og kanvas. Henrik C, Takk! bebeluv, Men hva hvis man må bryte regelen for å få det til å se best mulig ut? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Da er det bare å bryte i vei Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 bebeluv,Men hva hvis man må bryte regelen for å få det til å se best mulig ut? Bør ikkje henge deg så aaltfor mykje opp i reglar og sånn. Ofte eg må bryte "reglane" for at det skal sjå best ut. Ofte skjer det med meining og ofte uten. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Enig i at det som regel ser best ut at den nederste knappen er åpen, men synes ikke det gjaldt i det tilfellet her. =p Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Var hvertfall et av de dårligste bildene i denne tråden thrice- men så bra ut Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Likte ikke genseren, desverre! Noen folk lar vær å poste sitt eget ansikt fordi de har lyst til å være anonyme. En vet aldri hvem som er ute og lusker Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Likte genseren, men hadde sett mye bedre ut med skjorte under. Jeg poster ikke ansiktet da jeg er redd for å bli ranet, siden jeg har så mange ekslusive klesplagg Skjer med masse bilder i dag? Det liker jeg! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 AnewZ: Nice sko! Takk takk Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Var hvertfall et av de dårligste bildene i denne tråden thrice- men så bra ut Nå er jeg ikke helt med på hva du mener, AnewZ? Alliha, Fremtidig karriere - anonymitet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Min feil, i all hast bladde jeg så fort ned at jeg kun så bilde nr 2 Som ikke akkurat var mye å kommentere, men så nå at der var et til bilde. Så bra ut! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Aha. Da ga innlegget ditt mer mening. Takk Ingen konstruktiv kritikk å få, forresten? Ser Dorian lurker her, og han er ikke fremmed for slikt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Ingen fan av skjerfet hvertfall Endret 10. november 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Aha. Da ga innlegget ditt mer mening. Takk Ingen konstruktiv kritikk å få, forresten? Ser Dorian lurker her, og han er ikke fremmed for slikt. Jeg datt litt ut av tråden, hva er det jeg skal kommentere som jeg ikke er fremmed for? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vel, ermene på jakken er litt for lange & skrukkete. Skjorten og cardiganen ser bra ut, men umulig å se om fit'en er bra. Buksen ser bra ut (fargen:p), liker sammensettingen av farger i jakke/skjorte/skjerf. Litt vanskelig å få et "helthetsbilde" av jakken, da den er oppkneppet, men den var pen den også. Hvilke sko brukte du til antrekket? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 bebeluv, Ait. Dorian Gray, Du er ikke fremmed for å kritisere var det jeg mente AnewZ, Fit på cardigan og skjorte er greit nok. Noen her ville kanskje foretrukket skjorta litt slimmere. Har ikke råd til å få ermene kortet inn for øyeblikket. Vurderer det mot å gjøre noe med en dobbeltspent vinterfrakk jeg har liggende. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 thrice: Liker det, men synes kanskje det ble litt mye? Tror en ensfarget skjorte hadde gjort seg bedre, i hvert fall når du har på jakken, skjerfet og bagen. Uten dem er saken annerledes. Kloever: Så grei ut den. AnewZ: Liker dem. Alliha: Helt ok, men kragen gjorde at den så billig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå